Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
SpanningsboosterIk heb nu de timer geklokt op een frequentie van 16Mhz, waarvoor een voltage van minimaal 4,3 volt nodig is. Het spanningsfilter wat er op zit buffert ook wel wat spanningsfluctuaties. Met een 5 volt BEC gaat dat dus prima, want die geven een stabiele 5 Volt spanning af.
Ga je hem echter gebruiken in combinatie met een 4,8 volt NIMH pakketje, dan heb je grote kans dat het niet stabiel blijft werken.
Ik kan voor mensen die met 1S (4,2 (vol) >> 3,6 (leeg)) willen gaan vliegen de processor op 8MHz klokken. Dan heeft hij slechts minimaal 2,7 volt nodig. Het nadeel van 8MHz is echter dat je servo meer gaat brommen en jitteren.
Wout Moerman vloog een 30 jaar oude 'Abzug S4' (net geen 36 inch spanwijdte geloof ik) 300 gram! Hij zette meteen de motorloop op 15 sec. en hop! Gaan! Hij won!
Toch wel .... Vandaag weer E36 gewonnen met mijn vintage S-4 ! Vandaag durfde niemand het tegen mij op te nemen
Dat laten jullie je toch niet nog een keer gebeuren he!!