EC-135 Hirobo KLPD

Het Bert, op je prentjes ziet je cockpit er machtig uit. Zeer futuristisch en prachtig afgewerkt zoals we het graag zien.
Je machine wordt een echte blikvanger.
Blijf zo doorgaan. Ik ga mijn valies maken en het kampeergerief in de auto gooien.
Morgen trekken we naar Duitsland voor de jaarlijkse helikermis in Heidelberg en de Vario-hoogdagen in Gräfendorf.

Heligroeten,

Nick

Het Bert, op je prentjes ziet je cockpit er machtig uit. Zeer futuristisch en prachtig afgewerkt zoals we het graag zien.
Je machine wordt een echte blikvanger.
Blijf zo doorgaan. Ik ga mijn valies maken en het kampeergerief in de auto gooien.
Morgen trekken we naar Duitsland voor de jaarlijkse helikermis in Heidelberg en de Vario-hoogdagen in Gräfendorf.

Heligroeten,

Nick

Succes Nick,
dit jaar slaan wij over, snif snif.....

Jammer... jammer Wim, maar we zien mekaar in Enghien op 11 en 12 juni.

En nu... de vlaggen nog inladen en wegwezen richting Germany.

Heligroeten,

Nick

Ik heb ook verder gewerkt aan het zoeklicht.
Bij de echte is dat iets anders maar ik vind dat je af en toe je goesting mag doen.

file.php

file.php

file.php

file.php

Dat is een fraaie lichtunit Bert, en het is wat je zegt, schaalbouw houd ook in dat je soms concessies moet/mag doen.

Hoe is de lichtopbrengst? Wat zit er in?

Gr, Roy

De lamp is van thunder tiger en er zitten 3 leds in maar ik gebruik hem op 4.5v en dat gaat ook goed zal eens een filmke of foto posten als ik er aan denk. En anders op de meeting in Hulten kan je hem echt zien.

IK heb nog eens van mijn vakantie gebruik gemaakt om aan de ec-135 door te werken.

Ik ben nu vol op bezig met het uitklapbaar landingslicht.
Ik moet het nog wat fatsoeneren maar begint er al een beetje op te lijken.
Het functioneert al.

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

Ziet er goed uit Bert, is dit toevallig de lamp van CS scale design? Ik ben daar aan het kijken voor de verlichting voor de Huey. Je gaat lekker zo.

@tiger2 ==> Ja dat is hem de "S" small size deze past goed.

Vandaag verder aan het plamuren en schuren om de vorm van het landingslicht in orde te krijgen.

EC-135 schaal heli in politie uitvoering.

Hallo. Ook ik ben bezig om een EC-135 schgaalheli in politie uitvoering in elkaar te zetten. Als inbouw heb ik er in gebouwd een Trex 500. Ik ben op zoek naar een inbouw tailrotor voor de EC-135. Er is er wel een te krijgen voor een Trex 450 uitvoering. Gezien de diameter van de EC-135 500 size moet er ergens toch wel een tailrotor uitvoering te krijgen. Wie weet een adres of kan me verder helpen.

Mooi mooi

Hey Volunteer

SAR Scott hier.

Nu ik even tijd had wou ik je draadje ook wel eens bekijken en ik moet toegeven dat het me meer en meer doet kriebelen de ec135 te bestellen van vario.

Ik overweeg toch om de turbineversie te gaan nemen questie van het schaalgevoel nog echter te maken.

Het enige jammere is de prijs van de turbine en de grootte ervan.

Volgens dat ik kan zien is de pth3 niet zo klein..

In ieder geval zal het toch de lifeliner worden.

Deze zomer ff de bouwzolder inrichten en bestellen.

Ook het leuke van een bouwstrip zal er niet aan ontbreken.

Groetjes en nog veel bouwplezier aan je heli en de strip

SAR Scott

Ik ben momenteel bezig om een trex 600efl pro te bouwen, en daardoor ligt het hier even stil.

Maar er is meer ik ben momenteel ook de gelukkige papa van een dochtertje "Vosje" geworden.

Dus het zal nog even duren voor ik echt terug aan het bouwen kan de ec-135 gaat even moeten wachten.

Ik ben momenteel bezig om een trex 600efl pro te bouwen, en daardoor ligt het hier even stil.

Maar er is meer ik ben momenteel ook de gelukkige papa van een dochtertje "Vosje" geworden.

Dus het zal nog even duren voor ik echt terug aan het bouwen kan de ec-135 gaat even moeten wachten.

Van harte gefeliciteerd met je dochter Bert!! Goed om te lezen dat alles goed is gekomen en je zal het nu wel erg druk hebben ja. ;-)

groeten van de familie

Ha! Gefeliciteerd !! Nu een tijdje meer met de papfles en pampers in de weer dan schuren en plamuren.. Alles op zijn tijd, geniet er maar van, ze zijn groot voor je het weet..

Hei Bert ,

Nog een dikke proficiat man met je Dochter , wens de mama ook maar een heel dikke proficiat ...

Grtz
Ronny

Hey hey Bert,

azo midden in het vliegseizoen nog de tijd vinden om papa te worden... nen vré dikke proficiat man.
Enne, ...Vosje is ne schitterende naam.
Doe de groeten aan de mama en tot gauw.
'k Kijk er al naar uit om je mooiste creatie tot op heden te kunnen bewonderen...

Heligroeten,

Nick

Hoi Bert,

Lees net je berichtje GEFELICITEERD met jullie gezinsuitbreiding. We zien jullie volgend jaar zeker ergens met de hele familie op een meeting.

Mvg

Ed

Laatst bewerkt door een moderator:
Back