Dan zou align toch wel wat problemen hebben hoor, juridisch gezien
Voorbeeldjes:
- voor de 450 raden ze een ds 420 servo aan. Alleen geeft deze bij de meesten binnen 2 maanden problemen, de oplossing is iedere keer weer een ds520, 9257 of iets dergelijks te plaatsen
- de interne bec van de 450 regelaar is 2,5 amp. Gebruik je deze, wordt de regelaar heet, en grote kans dat er na een jaar een regelaar of heli rokend omlaag komt
Met de hedendaagse digitale servo's komt er gewoon zoveel amps om d ehoek gluren..
- bij de 600 nitro geven ze een 6 amp bec voor de boordspanning. Leuk, maar met 5 servo's aan boord die per stuk 1,5 tot 2 amp kunnen trekken, gaan die 6 ampjes niet genoeg zijn op lange termijn
- align zet niet eens in zijn handleidingen hoe het ingesteld moet worden, ze zetten alleen graden en toerentallen neer. De rest is +/- of een beetje op ervaring gokken
Van al deze dingen is niets in de handleiding gezet.
Sterker, van de servo's wordt geen verbruik hpgegeven, waardoor je jezelf niet eens kan wapenen op hoge verbruiken
Punt is dat je er niet klakkeloos van uit moet gaan dat de jappen alles goed gedaan hebben.
Zeker bij dit soort machines, als ze 1 keer een drukfout hebben en er staat een - ipv + kan het ding wel eens als een hakselaar door de omgeving gaan schieten
De handleiding volgen is goed, en in hoofdlijn moet je hem ook volgen
Maar je moet wel kritisch blijven...
Bij die drukfout zeggen ze simpel "oeps", drukfout...
En klaar.
Waarschijnlijk verwijzen ze ook nog wel ergens naar internet en ervaren mensen.
Zijn ze ook ingedekt