Heb het gevonden hoor, ff gegoogeld, dat had ik eerder kunnen doen.
Het betekent dat je rx uit geweest is(onder de 3,5v ofzo) maar je tx aan is blijven staan en dat is zeer plausibel aangezien het eerst niet lukte om de esc setup goed te krijgen, had mijn stickposities allebei onderin gecalibreerd. Dat is nu gelukt, stond allemaal op 1 en heb de standaard(zwart bolletje) van de manual aangehouden.
Dat ik spektrum man ben komt doordat ik de dx6i en mcpx samen gekocht heb en aangezien ik mijn zinnen gezet heb, als ik fbl ga, op de ar7200bx. Das pas voor latere zorg hoor, eerst gewoon paddlen. Maar als ik me goed heb ingelezen hier en daar is qua estab de v-bar volgens de meeste de fijnste en beste estab maar doordat beastx qua prestaties niet ver achterloopt en de prijs ongeveer de helft is de beastx qua prijs-kwaliteitsverhouding het beste.
3gx hoor ik enkel slechte verhalen over, al had uwe het in een post dat het na een update veel beter is, dat ik daar niet het vertrouwen in kan ontwikkelen maar goed dat is allemaal toekomstmuziek het gaat erom dat ik al spektrum vlieg en geen zin heb om voor alles een andere tx te kopen als het nog niet nodig is en het lag nu ook nog niet binnen het budget, was dat er wel was ik toch voor de dx8 gegaan weer omdat ik een boer ben en graag blijf bij wat ik, nu, ken of heb, lekker makkelijk!
Had mijn maingear en motor dus los omdat ik gister voor de eerste keer esc en motor heb gekoppeld, mooi man moest ff de motor laten draaien en draaien als de wasmachine van Jochem Meijer. Mooi man! Tegen de klok in, dat is goed toch? Vanavond motor esc en Batt mount op zijn plek doen en de tail/gyro gaan instellen.
Misschien als het mooi weer is en het instellen van de gyro loopt goed zaterdag eens kijken of hij de lucht in wil, heb er nu al kriebels van. Vind het spannend en heb er zin in moet even afwachten wat de wind doet.