Zo, grips geflipt geeft bij midstick nu iets pitch met de klok mee, ball op 8mm geboord, 10mm ging heel lastig met midden slider te vinden met 8 ging het zo, limit ingesteld en nu het volgende. Bij rudder naar rechts hoor je op het einde van zijn limit niks maar naar links hoor je de servo wel, hij stopt wel maar je hoort wel een soort geluidje. Geen gejank soort initialisatie geluid, de mcpx heeft dat ook met de servotjes, is dit goed of is het verkeerd?
Op het einde van de stick geeft hij ook een extra beetje pitch naar beide kanten en als je loslaat schiet hij een stukje terug.
Heb me weer laten bijstaan door finless bob en moest travel adjust de gear/gyro op 40/40, waarom?, zetten. gain stond in 65%(15% of 30%) moet ik die travel adjust zo laten staan of moet hij weer op 100%?
Op het einde van de stick geeft hij ook een extra beetje pitch naar beide kanten en als je loslaat schiet hij een stukje terug.
Heb me weer laten bijstaan door finless bob en moest travel adjust de gear/gyro op 40/40, waarom?, zetten. gain stond in 65%(15% of 30%) moet ik die travel adjust zo laten staan of moet hij weer op 100%?