Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb nog ff gekeken maar de maat klopt met de opgegeven align maat, ook is het zo dat hij afslaat op de moer en het draadendje, wat uitsteekt, op een haartje mist, maar het komt er echt niet tegen aan. Snap alleen niet dat ze voor die "jezusbout" geen zelfborgende moer hebben genomen. Zit nu vast met Loctite maar had een zelfborger zoals bij de bladegrips wel op zijn plaats gevonden
Ik weet niet of ik goed Loctite', ik doe een drupje op het eindje en draai hem dan door mijn vingers zodat alles alleen in de groeven zit.. dat is toch DE manier.
Maakt niet uit, zolang ie maar mooi horizontaal staat, i.e. loodrecht op de hoofd-rotor as. Verder wel zoveel mogelijk trillings-vrij opstellen.Nog een vraagje over de gyro, moet deze exact op het hart van de staartbuis geplaatst worden? Dus de middellijn in lijn met de heli exact over de middellijn, recht, over de gyro. Hoe je hem plaatst maakt niet uit als het maar precies in het midden is toch?
Maakt niet uit, zolang ie maar mooi horizontaal staat, i.e. loodrecht op de hoofd-rotor as. Verder wel zoveel mogelijk trillings-vrij opstellen.