Vervang je ze met SG90's of neem je weer Esky's ?
Francis... vrijdag besteld en vandaag al binnen... ik ben net klaar met het vervangen van de servo's.
Ik heb de EK2-0500 servo's ... zijn dus de orginele was incl verzend kosten 18 Euro kwijt.
Ik moet bekennen dat het toch met het afstellen een uur werk is.. pffffffff wat een gepruts :lol: Die haakse bevestiging van de achterste servo's is pain in the bud om los te maken. De servo's staan wat onder spanning waardoor het wat lastiger is.
Maarrrrrrrrrrrr het springen en klapperen van de swashpalte is helemaal weggggggggg!!!! Morgen maar eens kijken of de afstelling weer okay is... op het oog ziet het er goed uit.
'T is een geklooi om de servo-armpjes op de juiste plek te zetten... maar is uiteindelijk gelukt. Moest de fine tuning doen met twee ballinks... maar zoals ik schreef zit het nu wel okay.
Je weet ik wil vliegen met 0,0000% trim...
Ben benieuwd.
Ga nu eens kijken of ik kan uit vinden welke servo zo zat te klooien, ik heb nog de Graupner ontvanger, misschien dat ik nu een of twee reserve servo's heb, al hoewel ze natuurlijk wel hun vlieguren gemaakt hebben... je moet van een 5 euro servo geen wereldwonder verwachten. :lol:
Heb jij nog gevlogen... Ik las het van je staart horn... die los zat... heb je hem nu met een drupje 2 componentenlijm vast gezet. Het was mij met de laatste staart actie al op gevallen dat die ballink niet erg vast zat... By the way was je het schroefje niet kwijt??
Frans...
happy flyer again...