Eerste Nederlandse Winter DLG Postal

sietse zei:
Denk alleen dat het vooral met de micro's een extreme uitdaging word :).

Dit wordt vlgs. mij voor de meesten onder ons een extreme uitdaging................
1 1/2 uur aan een stuk vol door blijven gooien is nogal heftig :lol:

Arno
 
hahaha, je HOEFT ook niet 1,5 uur te gooien!
In principe KAN het in 19 min, OK, ook ff je model beter beetpakken als je hem 1 keer niet vangt. 20 min :).
totaal 19 keer gooien, ben je 1140 sec aan het vliegen :)

Pfoei, niet teveel meer aan rekenen... Die 1,5 uur lijkt steeds korter te worden! hahaha
 
sietse zei:
hahaha, je HOEFT ook niet 1,5 uur te gooien!
In principe KAN het in 19 min, OK, ook even je model beter beetpakken als je hem 1 keer niet vangt. 20 min :).
totaal 19 keer gooien, ben je 1140 sec aan het vliegen :)

Pfoei, niet teveel meer aan rekenen... Die 1,5 uur lijkt steeds korter te worden! hahaha

Hoi Sietse,

Ik kwam op 44 vluchten binnen de 90 minuten. De eerste vlucht is 15 seconden. Dan 20 seconden enz. Als er 5400 seconden verstreken zijn, kom je op 230 seconden als langste vlucht. Heb je in totaal 10 seconden om alle 44 keer te gooien en model te vangen.

En dan mag je dus geen missers hebben.

Het zou me al verbazen als iemand 150 seconden gaat halen.

Loet

vliegtijd # totaal

15 ------> 15
20 ------> 35
25 ------> 60
30 ------> 90
35 ------> 125
40 ------> 165
45 ------> 210
50 ------> 260
55 ------> 315
60 ------> 375
65 ------> 440
70 ------> 510
75 ------> 585
80 ------> 665
85 ------> 750
90 ------> 840
95 ------> 935
100 ------> 1035
105 ------> 1140
110 ------> 1250
115 ------> 1365
120 ------> 1485
125 ------> 1610
130 ------> 1740
135 ------> 1875
140 ------> 2015
145 ------> 2160
150 ------> 2310
155 ------> 2465
160 ------> 2625
165 ------> 2790
170 ------> 2960
175 ------> 3135
180 ------> 3315
185 ------> 3500
190 ------> 3690
195 ------> 3885
200 ------> 4085
205 ------> 4290
210 ------> 4500
215 ------> 4715
220 ------> 4935
225 ------> 5160
230 ------> 5390
 
Even de opdracht goed door hebben; ik krijg toch geen straftijd als ik seconden te lang vlieg?
bv. vlucht nr drie, moet 25 sec. zijn en ik vlieg er 35. Dan noteer ik 25 en ga door voor een poging van 30.
 
Ha die Theo,

Je hebt hier dus duidelijk te maken met 2 ervaren "rotten" als het aankomt op wedstrijdjes vliegen.
Loet is het vast en zeker met me eens dat een goede voorbereiding het halve werk is.
Daar hoort dus bij, in dit geval, een grondige analyse van wat mogelijk is en vooral wat niet :):):):):)
 
crins zei:
Even de opdracht goed door hebben; ik krijg toch geen straftijd als ik seconden te lang vlieg?
bv. vlucht nr drie, moet 25 sec. zijn en ik vlieg er 35. Dan noteer ik 25 en ga door voor een poging van 30.

Nee hoor, geen straftijd!! Toch zou ik niet te ver over de tijd heengaan want dat gaat uiteindelijk weer van de werktijd af.

@Loet
Ik zou met je uitspraken over mijn rekenkwaliteit maar even wachten tot woensdag als de score's bekend zijn. :wink:
 
Na het lezen van de reactie's ook maar eens taak 2 bestudeerd.

OK...

Hoop dat mijn arm er nog aan zit na deze taak.
Maar wel een geinig taakie, toch.

Hee, Theo gebruik jij een rekenmachine?

Frans
 
Whaaaaa net boven de 50% score.
Theo, krijg je geen bonuspunten voor achteruit vliegen??

Poeh heeee, voor de volgende taak maar beter weer "uitkiezen".
Ik heb het gevoel dat deze taak waarschijnlijk wordt geschrapt.

Frans
 
Yessssss Frans, net voor jou! hahaha.

En uuh, Aldert... Kon je weer niet normaal je naam in tikken? haha

Leuk dit!!!
 
Als iemand nog een mooie (gebruikte) Turbo 2004 (rohacel vleugel met winglets) zoekt om deze taak te vliegen hoor ik het graag. Heb er nl eentje over (stuur even een PM).
 
Zo; Taak 2 zit erop en ik moet zeggen dat ik best tevreden ben.... (ff de druk bij de anderen wat opvoeren :rolling: )

Nadat gisteren in de middag -en avonduren, hier in het zuije een echte stormdepressie voorbij trok was en is het nu nog altijd heerlijk rustig weer. Tot maximaal 4 m/sec. wind en een bijzonder "levendige" atmosfeer.
Benieuwd of ik de enige ben vandaag die zijn score bij Theo inlevert; denk haast van niet..............

Arno
 
jep bij mij hetzelfde geval ben je aan het werk kijk je naar buiten bijna geen wind en mooi weer dan begin je toch aardig te balen
 
Vandaag de tweede taak gevlogen. 1,5 uur aan één stuk is voor mij niet vol te houden dus twee rustpauzes ingelast. Blijft er dus minder vliegtijd over voor de eigenlijke taak. Ik moet wat gaan experimenteren met de instellingen want ik ben niet tevreden over mijn vliegtijden. Overigens het doel om mee te doen was om ook in de winter door te vliegen en dat is bereikt! Het weer was vandaag prima, zelfs wat thermiek meegemaakt.

Groeten, Ton
 
ik zou vandaag ook de taak vliegen maar heb er van af gezien .reden problemen met mijn mx12
nadat we de vorige taak hebben gevlogen de zender weer opgeborgen (de hele middag gevlogen )
pakte ik vanmiddag de zender weer uit de koffer .
zet hem aan .en wat denkje hij doet helemaal niets .
dus mijn eerste gedachte ,heb hem aanlaten staan .
dus de laad stekker er in ,onmiddelijk de melding geen batterij aanwezig.
pffffff,toch maar even losgemaakt en ja hoor de zekering van 3A stuk
even vervangen ,en hij was weer up to date
maar hoe dit heeft kunnen gebeuren ,geen idee vreemd he
EN HET WAS VANDAAG GEWELDIG WEER HIER(volgende keer beter)

groeten arnold
 
Back
Top