Tonyv zei:Voordat je een stemming onrechtmatig gaat noemen is het wellicht handig om eerst de regels even na te lezen. Volgens het NOMAC huishoudelijk reglement hebben in de Electro 1:10 Circuit sectievergadering o.a. alle rijders met een wedstrijdlicentie voor de Electro 1:10 Circuit sectie stemrecht. Er wordt daarin geen onderscheid gemaakt tussen de verschillende klassen die onder de Electro 1:10 vallen.
drift-junkie zei:Een voorzitter met een democratische hamer, had stemmers die geen binding met het onderwerp hebben, nooit toegestaan om hierop een stem uit te brengen, ook hebben de stock rijders hier zitten slapen, en hadden dit meteen kenbaar moeten maken aan de voorzitter dat de stemming onrechtmatig/negatief/vertroebeld beïnvloed werd door deze lieden.
Misschien is onrechtmatig wel een te zwaar woord voor jou, vandaar ook de andere 2, vreemd genoeg begrijp je prima wat ik hiermee bedoel, en je voorbeeld vind ik daarom ook terecht opgemerkt.
Tonyv zei:Een goede vraag zou wel kunnen zijn of alle aanwezigen die gestemd hebben wel een wedstrijdlicentie hadden.
En wat betref je mening dat iedereen naïef is behalve jij, bekijk het ook eens van de andere kant, zou je dan nog steeds van mening wezen dat het systeem eerlijk de knikkers verdeeld? Het gaat mij niet eens hier om het voorstel, maar om het principe dat iemand zo zwaar een stempel kan drukken op een ander, dat diens mening niet meer gehoord word, terwijl hij de hoofdrol speelt in het te stemmen onderwerp!
Overigens heeft hier nog steeds niemand een uitgesproken mening over bij welke cellspanning ik mij zorgen moet gaan maken, terwijl dit toch echt niet merk gebonden is, zelf na de stemminguitslag wil niemand mij beschermen tegen mijzelf!