Eigen ontwerp B737 maken

Maar, is dat ook het leukste?


jan.
Ja, dan wordt juist elk project goed afgewerkt zonder haastige beslissingen en slordige afwerkingen.
Ik ken modelvlieger die een project beginnen. Stoppen zodra ze moeten bekleden of ijzerwerk doen. Want bekleding en lak is duur, maar vervolgens daarna wel nog 5 van dat soort projecten doen. Kansloos dus omdat er dan 6 niet vvliegklare projecten liggen.
Ik werk van A tot Z door aan 1 project. Dat is dan vliegklaar. Hierna kan ik me volledig op het volgende storten. Niks zo ergerlijk als een halfbakken project waarbij je moet denken,, oja dat moet nog.
Systematisch werken is nou eenmaal veel meer bevredigend.
 
Volgens mij zijn dat vooral modellen voor mensen die op shows willen vliegen.

Een mooie CAD-tekening voor een F50 (met gelaserde short kit!) lijkt me veel interessanter! ;)

https://www.phblue.nl/vliegtuigmodellen/details/id/66/title/fokker-f-27

Is volgens mij een grote markt voor.


jan.
Beste Jan
De modellen van Norbert Rauch zijn gewoon kits voor de normale modelvlieger, ik begrijp je antwoord niet helemaal, heeft niets met vliegshows te maken.
Dan is het mij geheel onduidelijk waarom je in een draadje over een B737 model, uitgebreid verder gaat over een F50 model en Cad tekening, is toch raar, vind je niet.

Anyways het zal.
 
Maar, is dat ook het leukste?


jan.
Dat is voor iedereen verschillend hé, doen wat jou het beste ligt/het leukst vind.
Voor de één is dat aan meerdere projecten tegelijk werken, waarvan nooit wat afkomt, of voor de ander één project en jaaren aan werken.
( ik val onder beide catagorieen, meerdere projecten, die jaren duren, maar uiteindelijk wel af komen)
 
Beste Jan
De modellen van Norbert Rauch zijn gewoon kits voor de normale modelvlieger, ik begrijp je antwoord niet helemaal, heeft niets met vliegshows te maken.
Dan is het mij geheel onduidelijk waarom je in een draadje over een B737 model, uitgebreid verder gaat over een F50 model en Cad tekening, is toch raar, vind je niet.

Anyways het zal.
Dit draadje is begonnen over een 737. Ik heb hier net voor jouw verwijzing naar de Rauch modellen gemeld dat ik inmiddels een 737 model in bezit heb en dat ik denk over het maken van een Fokker 50. Daar gaat de discussie nu op verder.

Ik laat dit even rusten, de F50 komt aan de orde als de tijd daar is. En dat is nu nog niet.
 
Back
Top