jan brilman
Forum veteraan
ik heb eerst nog een ander groot project af te maken.
Wie zegt dat dat moet?

jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb eerst nog een ander groot project af te maken.
Jup 1 project tegelijk, werkt het beste.Dat zeg ik zelf. Anders komt dat Fantje nooit af.....
Jup 1 project tegelijk, werkt het beste.
Ja, dan wordt juist elk project goed afgewerkt zonder haastige beslissingen en slordige afwerkingen.Maar, is dat ook het leukste?
jan.
Beste JanVolgens mij zijn dat vooral modellen voor mensen die op shows willen vliegen.
Een mooie CAD-tekening voor een F50 (met gelaserde short kit!) lijkt me veel interessanter!
https://www.phblue.nl/vliegtuigmodellen/details/id/66/title/fokker-f-27
Is volgens mij een grote markt voor.
jan.
Dat is voor iedereen verschillend hé, doen wat jou het beste ligt/het leukst vind.Maar, is dat ook het leukste?
jan.
Dit draadje is begonnen over een 737. Ik heb hier net voor jouw verwijzing naar de Rauch modellen gemeld dat ik inmiddels een 737 model in bezit heb en dat ik denk over het maken van een Fokker 50. Daar gaat de discussie nu op verder.Beste Jan
De modellen van Norbert Rauch zijn gewoon kits voor de normale modelvlieger, ik begrijp je antwoord niet helemaal, heeft niets met vliegshows te maken.
Dan is het mij geheel onduidelijk waarom je in een draadje over een B737 model, uitgebreid verder gaat over een F50 model en Cad tekening, is toch raar, vind je niet.
Anyways het zal.
De modellen van Norbert Rauch zijn gewoon kits voor de normale modelvlieger.