Zo, na een goeie 9 uurtjes knutselen zit dan eindelijk alles in de Vision!
Het heeft even wat moeite gekost om uit te dokteren wat waar kwam maar alles zit nu goed en degelijk op zn plekkie!
Eerst maar eens alle slangen e.d. Tussen de air intake's opgebonden en afgeborgt.
Ik heb toch besloten om over deze ruimte een volledig dichte radioplaat te maken.
Omdat ik uit gewoonte altijd links naast mn kist zit met starten heb ik alles ook zo gemaakt dat ik van de linkerzijde overal bij kan.
Hier zie je de radioplaat met linksboven de ontvanger (wordt nog een andere) met daaronder aan de linkerkant de lucht aansluiting met de drukmeter en daarnaast de gasaansluiting. De tygonslang is de aanvoer vanuit de twee tanks naar de hopper en doorzichtige de aanvoer naar mn pomp die onder deze plaat zit.
Ook de snelvul koppeling zit op zn plek met daarachter een balvalve mocht de koppeling scheef blijven zitten dan trek ik in ieder geval geen lucht naar mn hopper:
En hier de hopper, ecu en kleppen.
De bekabeling moet nog ingewikkeld worden aangezien de ecu er nog even uit moet en deze plaat er nog een keer afmoet om de turbine vast te zetten:
Een overzicht plaatje:
Ook het I/O Board heeft een plekje gekregen:
Op het houten plaatje wat je op de romp ziet liggen zat bij Herman de ontvanger.
Ik heb de ontvanger verplaatst omdat hij op deze manier in de weg zat om de lipo en LiFe's uit de kist te halen.
Ik laad mn accu's nou eenmaal niet graag in de kist en om nou iedere keer mn ontvanger los te halen... Ben ik ook geen fan van...
En dan ben je helemaal klaar, past je kap er niet meer op! Precies waar mn ontvanger nu zit, zit een verstevigingslatje in de kap gelijmt....
Die moeten we even verzetten dus:
En nog een overzichtje:
Ik ben heel tevreden in ieder geval!
Things to do:
-turbine vastzetten
-kortere glowplug/starter cable solderen
-ecu powercable solderen
-kabels plaatsen en inwikkelen
-motor en ecu opsturen voor software update
-flaps en rolroeren vv stuurstangen
-ontvanger plaatsen,kabels opbinden
-inregelen in de zender die er bijna aankomt
Aanstaande vrijdag gaat de kist in ieder geval naar de bestickeraar dus dan zal hij er gelijk heeeeel anders uitzien!