Zo, we zijn weer even wat aan t prutsen geweest.
De avonden waren erg kort na een aantal drukke dagen dus veel is t niet maar ik heb nu in ieder geval een idee wat waar komt.
Ik hou van een nette inbouw maar ook met zoveel mogelijk componenten zichtbaar.
Zo kan ik makkelijk zaken controleren voorafgaand aan een vliegdag.
Twee dingen die lastig samengaan maar ik denk dat het zo aardig gaat lukken:
Helemaal voorin de powerbox met aan weerskanten de schakelaars. Links daarvan de ontvanger tegen de rompwand aan en de ECU accu komt in het neusje bovenop de neuswielbak.
De twee LiFe accu's tbv de powerbox komen links en rechts van de neuspoot in de wielbak zelf.
Rechts voor de tank komt de hoppertank met daarnaast de pomp, filter en vervolgens net achter het spantje, naast de tank, de fuelvalve.
Aan de linkerkant de ECU en daarnaast de luchkleppen voor gear & brakes.
Aan deze kant achter het spantje naast de tank komt de gasklep.
De gas, fuel en servobekabeling kan mooi onder en langs de tank, onder de neus komt de lucht tank voor gear & brakes.
Van het weekend weer wat meer tijd om te bouwen dus dan gaan we weer aan de slag!