@yves en @loet; jerkende flurk of een flurkende jerk, een ding is heel erg zeker; ik wil er niets mee te maken hebben.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk om zo op de hoogte te worden gehouden,super!Nooit geweten dat de Denen zo sterk waren....Ik was in de veronderstelling dat de Duitsers heer en meester waren...Dat wordt nog wat met swinging denmark dan![]()
Ja, die ja....tis al laat....,flerk.Wij noemen deze zogenaamde Denen 'Zweden', jurk![]()
Nu nog mooi weer, morgen wordt er slechter weer voorspeld, wellicht kan team nl dan weer wat punten goed maken.
Bas bedankt voor de uitleg!
Spannend of Peter nu in de flyoff kan komen; er staan er nog een paar onder hem die ik eigenlijk ook wel in de flyoff zou verwachten...
aan de scores te zien hebben ze redelijk weer gehad, maar dat is maar n aanname...Geen verder nieuws sinds 15:45 Hrs. Hier in Lyon is de hittegolf ontploft om 16:30 hr lokaal in Cumulokletsussen met stormwind. Om 9:58 in Poker te doen is het voldoende om de Salpeter in het midden van het veld te leggen. De wind doet de rest. Ik vermoedt dat ze in Chamblay ook storm hebben.
Spanning . . . zit Loet nu in de fly-off of niet ?
Matthias Hammerskoild vliegt een duizender in ronde 11 en zit hiermee in de Fly_off