Wat zijn dat eigenlijk voor stangetjes onder de vleugel? Is dat om ervoor te zorgen dat de kist niet omvalt tijdens de landing zodat het hoogteroer niet afbreekt?
MVG. Robert.
MVG. Robert.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat zijn dat eigenlijk voor stangetjes onder de vleugel? Is dat om ervoor te zorgen dat de kist niet omvalt tijdens de landing zodat het hoogteroer niet afbreekt?
MVG. Robert.
Mooi knikvleugeltje.
Die 3s 30C 3600mah lipo's heb ik toevallig gister binnen gekregen. Maten klopen precies met wat hobbyking aangeeft. gewicht is 319 gram.
Taco, op 1 van je filmpjes zie ik mensen vliegen op een club met jets vlakbij electriciteitsmasten en een snelweg, niet eens fpv...of lijkt het dichterbij gefilmd met een camera?
MVG. Robert.
5 of 12 volt input heeft. ???
Ik heb hem een tijd geleden gekocht, en geen handleiding er bij.
Universele stroomadapter pakken, eerst op 5 volt kijken of je beeld krijgt en dan langzaam richting de 12 volt.
Hoor dat geluid!
Maar welke zal ik kopen?????????????
Nog een vraag, beetje dom van mijn kant, want ik weet niet meer of deze camera: Sharp 1/3 CCD COLOR CAMERA BOARD PCB CCTV True 420Line 5 of 12 volt input heeft. ???
Ik heb hem een tijd geleden gekocht, en geen handleiding er bij.
Taco.
zit er nog een dikke prop in het snoer
waar een 7805 in zit [spanningsregelaar ]
rob
das jammer
dan eerst testen met 5 volt
rob
Ja, goed idee! Dat is het ideale van zelfbouw!
Ik had overigens i.p.v. het "kliksysteem" magneten gebruikt. Deze worden niet lam, en zijn vaak nog sterker ook, bovendien net zo betaalbaar als de "klik" dingetjes.
Vriendelijke groeten,
Aldert
Sommige electronica houden niet van een sterk magneetveld!
Vooral de neodymium magneet, waar vermodelijk Aaalie op doelt, hebben een sterke magneet kracht, en dus gekoppeld een groot en sterk magneet veld.
Vooral losse , onafgeschermde electronica, zoals cameratje.s welke wij/jullie gebruiken in de modelbouw, (FPV gewoon een printje) moet je mee oppassen. Dit kan hele gekke problemen opleveren.