ziet er toch netjes uit het matje wat je heb aangebracht? hij is veel strakker dan bij mijn fourstar
gr,
stephan

gr,
stephan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ziet er toch netjes uit het matje wat je heb aangebracht? hij is veel strakker dan bij mijn fourstar
gr,
stephan
Het zit er netjes op hoor, ziet er gewoon keurig uit, niets mis mee.. het was meer een tip van praktische aard, een lakrollertje werkt nog net iets makkelijker.
Ik las even terug; voor je motor/naald probleem.. die naald hoeft helemaal niet aan de motor vast te zitten. Je mag hem ook op een andere plek ergens neerschroeven, gewoon aan het toestel vast.
Het ziet er allemaal netjes uit wat je doet, en ook goed dat je het laat controleren op de club!
Voor het solderen van servokabeltjes heb je echt geen 60Watt soldeerbout nodig. 15 Watt is daarvoor al ruim voldoende, wil je een leuke 'all-round' soldeerbout, pak dan eentje van 40 Watt, daarmee kun je zo'n beetje alles solderen wat er in de vliegtuigmodelbouw te solderen valt.
Maar als je 1 soldeerbout wilt kopen, is 60Watt handiger, omdat je daarmee behalve stekers ook de meer vermogen vergende accucellen kunt solderen.... Voor het solderen van servokabeltjes heb je echt geen 60Watt soldeerbout nodig. ...
Voor het solderen van servokabeltjes heb je echt geen 60Watt soldeerbout nodig.
ik wil nog even wijzen op de verlijming van het stabilo in de romp., aan de boven kant en ook onder zit weinig lijmvlak., ik ben zelf omdat ik mij opgegeven heb bij het retro oltymer treffen ook met n zelvde charter bezig ik raad je aan om zowel boven als onder n plaatje 2 of 3 mm balsa te verlijmen dat geeft veel sterkte en je kunt het dan netjes verlijmen., die van mij word elektro met neuspoot en wielkapjes., in de zelvde kleuren zoals ik er in de jaren 70 mee heb leren vliegen., ik moet wel n kompliment naar robbe doen want hij is toch heel wat makelijker te bouwen als het doosje van vroeger., en kwa uiterlijk is het verschil bijna nihil., het is n leuke kist als je begint met het zelf bouwen van modellen., en vliegen doen ze echt uit de kunst zet hem op freekt ik blijf je volgen.
mvgr johan snijders
... Leuk dat je er ook een bouwt, bouwverslag? Wat betreft het stabilo zit er idd niet heel veel lijm oppervlakte. Bedankt voor de tip. Ik vind overigens het lijmvlak van het kielvlak nog wat minder. Het stabilo wordt nog ingeklemd in de romp, het kielvlak wordt er gewoon bovenop gelijmd. Voelt beetje iel aan. Maar goed, zal meneer Robbe na al die jaren wel uit zijn. ...