Hallo alle maal
Ik zal me eerst even voor stellen ik ben Nelis en ben 42 jaar.
Ik heb nog niet echt heel veel bouw ervaring maar ik ben wel een piet lut.
Ik heb de Smit Rotterdam van me schoonvader overgenomen geheel compleet.
Mijn schoonvader heeft een tijd in coma gelegen en kan deze boot/schip niet meer af maken.
Hij heeft alleen de spanten vast gezet en de rest ga ik dus doen.
Alleen ik heb een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden hier op het forum (of ik zoek verkeerd).
Ik heb namelijk al de motoren uitgelijnd en de boegmotor er in gezet en het roer uitgelijnd. Nu ik er nog goed bij kan leek het me handig om dat al vast te doen. Hier onder een paar foto's tot nu toe.
De kleur geel die al te zien is heb ik laten mengen naar het geel van de logo die op de schoorsteen komt.
Het ziet er nu nog niet uit omdat het de eerste laagje is.
Alleen weet ik niet hoe ik de foto's wat groter kan maken.
En nu mijn vraag ik heb dek 1 erop zitten en de gele muur waar tegen aan kijk op de vierde foto. Waar de lier ook zit zeg maar dit word geel gemaakt maar welke kleur moet het dak worden van dek 2.
Ik zit zelf aan geel te denken maar moet dat wel of moet het gewoon wit zijn??
Ik kan dit niet terug vinden namelijk.
Laat me maar weten wat jullie ervan vinden tips en trucks heb ik al zeer veel gevonden op de forum.
Maar ze zijn ook meer dan welkom
Met vriendelijke groet.
Nelis
Ik zal me eerst even voor stellen ik ben Nelis en ben 42 jaar.
Ik heb nog niet echt heel veel bouw ervaring maar ik ben wel een piet lut.
Ik heb de Smit Rotterdam van me schoonvader overgenomen geheel compleet.
Mijn schoonvader heeft een tijd in coma gelegen en kan deze boot/schip niet meer af maken.
Hij heeft alleen de spanten vast gezet en de rest ga ik dus doen.
Alleen ik heb een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden hier op het forum (of ik zoek verkeerd).
Ik heb namelijk al de motoren uitgelijnd en de boegmotor er in gezet en het roer uitgelijnd. Nu ik er nog goed bij kan leek het me handig om dat al vast te doen. Hier onder een paar foto's tot nu toe.
De kleur geel die al te zien is heb ik laten mengen naar het geel van de logo die op de schoorsteen komt.
Het ziet er nu nog niet uit omdat het de eerste laagje is.
Alleen weet ik niet hoe ik de foto's wat groter kan maken.
En nu mijn vraag ik heb dek 1 erop zitten en de gele muur waar tegen aan kijk op de vierde foto. Waar de lier ook zit zeg maar dit word geel gemaakt maar welke kleur moet het dak worden van dek 2.
Ik zit zelf aan geel te denken maar moet dat wel of moet het gewoon wit zijn??
Ik kan dit niet terug vinden namelijk.
Laat me maar weten wat jullie ervan vinden tips en trucks heb ik al zeer veel gevonden op de forum.
Maar ze zijn ook meer dan welkom

Met vriendelijke groet.
Nelis
Laatst bewerkt door een moderator: