tja biddinghuize of lelystad zijn voor mij het dichtste bij. en aangezien ik nog geen eigenvervoer heb word de bereikbaarheid al aardig minder.
mvg abel
mvg abel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niet iedereen is zo gek om een paar honderd km te rijden voor een meeting...
Helemaal met de huidige brandstofprijzen heb ik mijn meeting radius redelijk verkleind.. gekkehuis
als mijn sub af is wil ik best naar amerika horals de reiskosten worden vergoed
ik wil best een eindje rijden voor een treffen maar ik heb niet altijd een auto tot mijn beschikking en ik weet ook nog niet zo goed wat ik er van moet verwachten...
er is er ''binnekort'' 1 in biddinghuize daar ga ik eerst wel heen. maar tot die tijd hard werken aan mn eigen sub![]()
heb proef gedraaid in het aquarium van mn broer en da ging goed veel waterverplaatsing maar de moter werd warm vandaar de koeling. ik ben van plan er idd een pompje op te zetten dat gewoon constant water rondpomp.(voor het geval dat)de motor komt uit een speedbootje van ongeveer de zelfde afmeting als mn sub. alleen zat daar een 40 mm 2 blad's onder en dit is een 80mm computer ventilator:$
t begint nu wel telkens meer een bouw verslag te worden als een duiktank vraag
gr abel
ben nieuwsgierig hoe dat kan zomaar een blad afgebrokenweinig vooruitgang op het moment... wel tegenslagtijdens het proefdraaien met mn nieuwe aandrijf lijn 1 van mn schroefbladen afgebroken:S nieuwe maken dus.. hars droogt ook niet erg snel dus het duurt nog wel even voor er weer iets nieuws komt
mvg abel