Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ahhhh super, dat is dus die ene die ik dacht dat het was ;P volgens mij heb ik die zelfs nog.
Hoe ontvet je dan? Met een doekje ofzo?thnx!
Lang geleden al eens gepost...
De oplossing:
MOTIP kunstofprimer heel licht/dun spuiten na het ontvetten van de schuimdelen (kan gewoon met goede wasbenzine), even een half uurtje laten uitdampen. Die spuitbus gaat bij mij al 5 jaar mee, primer moet je per definitie zo dun mogelijk aanbrengen. Werkt trouwens ook goed op oracover...
Een laagje blanke lak kan, maar is niet echt nodig, tenzij je transfers wilt beschermen.
Sommige EPP/EPO blends bevatten relatief veel polyethyleen, dit is een beetje vettige kunststof (is niet echt vet hoor), maar hecht enorm slecht. Polypropyleen hecht weer een stukje beter dan polyethyleen, maar toch, een primer kan geen kwaad.
Ik zoek hem straks even op (zit nu op werk), maar hij was specifiek voor bumperdelen bedoelt die dus vaak ook van PE/PP zijn gemaakt.
Hummel: ik woon ook in Zwolle, heb je hier ergens een adresje voor die Motip bussen en evt. St. Marc of kan ik deze beter online bestellen?
weet iemand of mijn gedachte, mogelijk is?:
- spuit het hele multiplex toestel in de (transparante) primer
- alles in kleur spuiten (1 kleur)
- met acrylverf (op waterbasis) op die kleur graphics aanbrengen
- het geheel weer bespuiten met transparante primer
of moet je dan ECHT blanke lak pakken?
blijft de acrylverf goed genoeg plakken om op de landen? (buiklanding)