De staartservo's zijn geen 3150's (DES428) en ik weet het niet zeker maar ik weet niet of mijn lader lifepo's kan laden. Dat zou ik eens na moeten kijken.
Ter informatie:
2S life en 4x3150 en 2x428 heb ik probleemloos gevlogen in mijn supra F3J. Met een correcte inbouw kan dit prima. De 2 DES servo's had ik op de ailerons. Op zo'n kabellengte met kleine diameter heb je sowieso iets van spanningsval. Dat geld waarschijnlijk ook voor jouw v-staart servo's.
Als ik jou was zou ik gewoon de BEC van een goede regelaar gebruiken. De Kontronik Koby is van de Kontronik set is een prima regelaar.
Wat betreft HV servo's.
Hitec (de fabriek) heeft mij bevestigd dat ze de spanning van 8,4 Volt niet aankunnen.
De servo's van Hitec zijn dus maar gelimiteerd HV.
Dus 2 volle lipo's laten op den duur de servo's doorbranden.
De Robbe ken ik niet, die gebruikten we niet in F5B.
Ik zou altijd gaan voor wat extra zekerheid, helemaal als de servo's, zoals in F5B kisten, in de vleugel ingelamineerd zitten.
Ik ken iemand die totaal 12 HV servo's gekocht had en meerdere malen vleugels open heeft moeten snijden omdat er een servo stuk was.
Van de 12 servo's gingen er 6 stuk.
Nadat hij een diode ertussen had geplaatst was het probleem opgelost.
Over welke servo's heb je het dan? Altijd nuttig om te weten.
Ik ben heel tevreden over de JR Propo HV servo's. Deze kunnen gewoon 8,4 Volt aan.