Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Justus, dit hele forum staat van voor tot achter vol van de voor- en tegenargumenten voor/tegen een BEC en voor/tegen losse ontvangeraccu's.- bec van de regelaar gebruiken......maar dit blijkt als ik de ervaringen lees echt geen verstandige oplossing. Dat staat in dit draadje ook al en zie ik dus ook niet zo zitten.
.................
Met betrouwbaarheid en veel vliegtijd in het achterhoofd. Wat adviseren jullie voor zo'n kist?
Ik bedoelde gewone NiMH cellen gebruiken Justus, zoals Ernst ook schreef.
Niet-Eneloop cellen.Wat bedoel je met 'gewone NiMH cellen'? ...
Weetje: Sany is overgenomen door Panasonic... eneloop = Sanyo
Niet-Eneloop cellen.
Weetje: Sany is overgenomen door Panasonic
https://en.wikipedia.org/wiki/Sanyo
Niet-Eneloop NiMH Justus.
Wat bedoel je daarmee Ron?...
Ik bedoelde gewone NiMH cellen gebruiken Justus, zoals Ernst ook schreef.
Wat bedoel je met 'gewone NiMH cellen'?
Niet-Eneloop cellen. ...
'Gewoon' in deze context is gewoon non-Eneloop NiMH cellen die tientallen jaren gebruikt en verkracht zijn en zodanig heet konden worden dat de romp ging vervormen.Het is me nog altijd niet duidelijk wat je met je opmerkingen over 'gewone NiMH' en Eneloop bedoeld hebt. ...
'Gewoon' in deze context is gewoon non-Eneloop NiMH cellen die tientallen jaren gebruikt en verkracht zijn en zodanig heet konden worden dat de romp ging vervormen
Mij ging het erom dat Justus aangaf bang te voor brown-outs Rick. Maar jij geeft aan dat hij zich geen zorgen hoeft te maken, ook al zou hij Eneloops gebruiken. Wellicht heeft e.e.a. te maken met verschillende capaciteiten, een cel met grotere capaciteit zal minder snel lagere spanning geven, zowel door die hogere capaciteit als door lagere inwendige weerstand (ongeacht technologie).