Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo allemaal. Hoop dat iedereen goed is thuis gekomen??
En nu maar weer de opogelopen schades herstellen.........
Jongens ik vond het geweldig vandaag, is zeker voor herhaling vatbaar.
Hieronder een snel in elkaar geprutst filmje...... Helaas blijkt mijn King toch niet helemaal de oude meer..... hij trilt nogal wat een golvend beeld geeft.
KqwyGmZqdQM[/media] - HB King II Meeting
Groet,
Jerry
Super foto's en leuke filmpjes.
Was een super dag en ook Remco en ik zijn er graag de volgende keer weer bij.
Zo ver is het niet hé Frans uit haarlem
Groeten, Wilbert
Jammer man.. Gelukkig heb ik zonet nog effe een schade gerepareerd voelde effe aan de flybar en vond alles wel heel erg heen en weer wiebelen..
Blijkt dat zn klein dingetje van de belt control arm set stuk was .. Gelukig had ik die nog op vooraad..
Maar Frans moest ik nou nog mijn main gear en die 10T
Nog vervangen? Dat zij je nog tegen mij ? Vind zelf ook wel dat die erg versleten zijn.. Ga zo nog effe wat onderdelen bestellen dus als jij ook denkt dat het nodig is doe ik het er bij..
Gr Justin
Hallo allemaal. Hoop dat iedereen goed is thuis gekomen??
En nu maar weer de opogelopen schades herstellen.........
Jongens ik vond het geweldig vandaag, is zeker voor herhaling vatbaar.
Hieronder een snel in elkaar geprutst filmje...... Helaas blijkt mijn King toch niet helemaal de oude meer..... hij trilt nogal wat een golvend beeld geeft.
KqwyGmZqdQM[/media] - HB King II Meeting
Groet,
Jerry
Francis hoe lang heb jij gevlogen met die accu van mij... ik hoefde maar 780mA bij te laden??!!!
Volgens mij heb jij dan net iets van 5 minuten gevlogen... of jou Trex is wel heeeeeeeel zuinig... Hoe lang vlieg jij met jou EVO???
Frans... W
Hoi JErry,
Ik vermoed dat het wiebelen van het beeld veroorzaakt wordt door de BL motor of ESC... maar verder toppy hoor... leuk... staat op mijn verlanglijstje.. eerst maar weer eens sneaky onderdelen bestellen...
Frans... W
Hey Jerry,
Cool zo'n filmpje. Ik wist niet dat jij een camera in je heli had. dat had ik graag van dichtbij gezien. Welke gebruik je?
Dat wil ik ook in de toekomst.
Beloof je de volgende meeting er ook weer te zijn. Dan wil ik het van dichtbij zien!!
En dat golvende beeld vind ik eigenlijk ok wel wat hebben
Groeten, Wilbert
Ik melde een paar postings terug dat de Trex chrash 55 Euro kost.. echter ik moet het iets nuanceren, voor de 55 Euro heb ik dan wel twee extra main en bladassen en een extra flybar.
Dus zeg maar 7 euro mag er af... altijd nog 48 euro..
Frans...W
Is het alleen als je een king 2 hebt, ik heb namelijk een FP maar ik zou wel graag willen komen zodat ik een beetje kan leren vliegen met mijn fp
Nou dan helemaal nog extra BEDANKT. En hopelijk komt er gouw weer een spontane niet verplichte meetingNee hoor iedereen is / was welkom... maar het is even de vraag wanneer er weer zoiets georganiseerd gaat worden.
Ik had gisteren al aangegeven dat het voor mij steeds moeilijker wordt om de weekeinde te plannen.. ik ben ook nog praktiserend radiozendamateur en daarnaast regio voorzitter van de landelijke radio vereniging VERON.
Dit is dan ook gelijk de hoofd reden dat ik geen lid ben van een vliegclub..., dat schept nog meer verplichtingen. En ik vindt als je ergens aan gaat beginnen dat serieus moet zijn en met 100% inzet... en ik weet dat ik dat niet kan opbrengen.
Vandaar dat ik het ook zo leuk vindt dat er spontane niet verplichte meetings zijn...
Frans...W