@Ronaldp
Als ik voor mezelf een dubbelschroefs model zou programmeren, dan zou ik dat op deze manier doen:
Ik zou beginnen met een logische naam voor je sticks, daar er Trim buttons met nummer bijzitten, kun je daar mooi aan refereren.
Zo is de Stick waarbij T1 staat, bij mij genoemd naar "Stick 1" en zo verder.
Oohja, bij een nieuw model zou ik kiezen voor "Overig", zo zijn er geen dingen aangemaakt, wat meer met vliegtuigen te maken heeft en is ook de Mix page nog mooi leeg.
Zelf gebruik ik bij mijn schepen, altijd een variabele Motor vermogen, wat je mooi kunt regelen met een (schuif)potmeter.
Om dit voor te bereiden, dien je een Mix te maken naar een kanaal, die je zeker niet gaat gebruiken.
In mijn voorbeeld, heb ik voor kanaal 33 gekozen.
Ik heb gekozen voor die rode schuifpotmeter "Pot3" en kan daarmee nu de Max output van mijn ESC mixen variëren tussen 25% t/m 100%.
Ik heb het GV1 genoemd, daar dit eigenlijk de oude manier van OpenTX is, om een Global Variable in te zetten.
Voor deze Mix gebruik ik ook een Curve!
Dit is een simpele variant, namelijk met maar twee punten 25% en 100%
Zo voeg je kanaal 33 toe bij "Gewicht Omhoog & Gewicht Omlaag":
Verder zijn er dan nog mixen nodig voor je twee ESC's en roer:
BB ESC luistert altijd naar Stick 3.
Voor de SB ESC zijn er twee mixen nodig en worden geschakeld via twee FlightMode Switches (totaal 6 van aanwezig)
Via FSW2 zijn ze losgekoppeld.
Via FSW1 zullen beide ESC's luisteren naar Stick 3
In de bijlage vind je ook het model Dubbelschroef, wel moet je .pdf wijzigen naar .bin