Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik had een vergelijkingsfilmpje gezien op YouTube tussen de mini2 en de mavic air2. Dan zie je toch wel kwaliteitsverschil. Niet gezegd dat de mini2 niks is. Maar gezien ik geen doorgewinterde drone vlieger en nog onzeker wat betreft het manoeuvreren geeft de mavic air2 me net wat meer functies die me daarbij kunnen helpen. men omdat ik het vliegen met de mini2 toch wel erg leuk vond deze air2 gekozen.Jammer dat je hem zo snel verkocht hebt, hij vliegt namelijk fantastisch en ook de beelden zijn erg goed , lekker compact en gewoon overal waar je bent vliegen .
dat zul je met de air 2 nooit mogen doen .
mvg Andre
Yep. En het niveau is dusdanig dat je er echt niet voor in de boeken hoeft te duiken.Begrijp ik nu goed dat je een kosteloze Oostenrijkse bewijs online kunt regelen? En met een goed gemaakte online kennistest een certificaat kunt aanvragen?
Jammer dat je hem zo snel verkocht hebt, hij vliegt namelijk fantastisch en ook de beelden zijn erg goed , lekker compact en gewoon overal waar je bent vliegen .
dat zul je met de air 2 nooit mogen doen .
mvg Andre
Klopt, mini valt onder dezelfde regels als de air.Zodra er een camera op zit is die 250gram niet meer aan de orde toch??
Oftewel: een cameradrone valt onder dezelfde regels als elk op afstand bestuurdbaar luchtvaartuig zwaarder dan 250gram.
Ik ben natuurlijk de helft van mijn a1/a3 'opleiding' al weer vergeten maar dat regeltje "onder de 250gram en NIET voorzien van een camera" is wel blijven hangen
Niet helemaal, onder de 250gram, maar met camera moet je wel RDW geregistreerd zijn, maar je hoeft er geen A1/A3 certificaat voor te halen.Oftewel: een cameradrone valt onder dezelfde regels als elk op afstand bestuurdbaar luchtvaartuig zwaarder dan 250gram.
Dank!!!Hallo Peter, zie hier.
Nu dan eens goed m’n Duits wat ophalen in de vakantie.Yep. En het niveau is dusdanig dat je er echt niet voor in de boeken hoeft te duiken.
Vraag:wat doe je nadat je een defecte propellor hebt vervangen.
Keuze antwoord: de drone een week laten staan om te kijken of er nog meer defect gaat.
Met dit niveau hoef je echt niets te leren. Gewoon beetje logisch nadenken. En je hebt ruim een uur de tijd voor het examen, dus heb je ook nog tijd tijdens het examen voor een bak koffie..of twee.