TITA
In Memoriam
Hallo elektro vrienden,
Ik ben onlangs helemaal in de ban geraakt door het maken van jets modellen waarvan ze tegenwoordig op het Engelse Forum een aantal leuke draadjes hebben beschreven o.a. F22, F14, F15, F/A-18 Hornet. enz enz. De vliegtuigen zijn beschreven volgens een zelfde concept, en van depron.
Zie http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=271581 F18
En hier http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=289276 F15
Zelf heb ik al reeds de F22 en de Saab Gripen gebouwd en ze vliegen allebij zeer goed en stabiel, zie mijn website hieronder.
Ik denk dat er een aantal forumleden hier al reeds over hebben vernomen en ook gebouwd hebben. Het lijkt me leuk als ze hier dan ook hun ervaringen samen met mij delen.
Nu ben ik met een F15 bezig en daar heb ik hier een klein fotoverslag van. Ik wil een ieder die elektro vliegt dit zeer aanraden, De modellen met brusles motoren komen op een vlieggewicht van ongeveer 500 gram.
MEGA 16/15/5 met een 6X4 prop en 3S 1700 Liupo. vliegtijd 8 min. volgas.
Hans.
Ik ben onlangs helemaal in de ban geraakt door het maken van jets modellen waarvan ze tegenwoordig op het Engelse Forum een aantal leuke draadjes hebben beschreven o.a. F22, F14, F15, F/A-18 Hornet. enz enz. De vliegtuigen zijn beschreven volgens een zelfde concept, en van depron.
Zie http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=271581 F18
En hier http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=289276 F15
Zelf heb ik al reeds de F22 en de Saab Gripen gebouwd en ze vliegen allebij zeer goed en stabiel, zie mijn website hieronder.
Ik denk dat er een aantal forumleden hier al reeds over hebben vernomen en ook gebouwd hebben. Het lijkt me leuk als ze hier dan ook hun ervaringen samen met mij delen.
Nu ben ik met een F15 bezig en daar heb ik hier een klein fotoverslag van. Ik wil een ieder die elektro vliegt dit zeer aanraden, De modellen met brusles motoren komen op een vlieggewicht van ongeveer 500 gram.
MEGA 16/15/5 met een 6X4 prop en 3S 1700 Liupo. vliegtijd 8 min. volgas.




Hans.