F16 dual schaal 1 op 5

Had de fuel panels nog niet geupdate maar heb ze verwijderd en nabewerkt en weer terug gezet. Dit is tenslotte mooier dan lijntjes er in krassen.​

005ktk.jpg

hoi peter
ziet er inderdaad mooier en echter uit

compl

Al meer dat 1000 postings in een bouw verslag dat gaat lekker Peter.
Ik weet vaak niet wat ik moet zeggen omdat ik het onwaarschijnlijk knap vind wat je doet.
En daarnaast ook het enorme geduld wat hier voor nodig is.

Ga je straks het verschil zien tussen de gekraste lijnen of de aanpassing die je nu gedaan hebt?

Nu in de plug zie je een wezenlijk verschil, maar na vermallen en product eruit halen, dan vraag ik me af of je dat verschil nog ziet

Jahaa, angstig echt...... ongelooflijk hoe gedetaileerd.
Je zou denken op een echte (maar dan kale) kist te zitten.
Misschien eens om te kijken hoe het staat wat water oplosbare grijze verf erop ?

Chris word ongeduldig haha, is het zat om de hele dag tegen de echte aan te loeren en wil wel eens wat anders zien.

Nog ff geduld hoor :p.

Grts

Hallo,
Momenteel in China voor een opdracht.
Wel fijn hoor, dat internet! Kun je toch nog een beetje meedoen op het forum!:D:D:D

groeten,

HJ

Heeft je vrouwtje je naar de plaatselijke Chinees gestuurd voor een blauwe hap en daar hebben ze Internet :confused:, hahahahhahaha.

Je geeft zeker lamineer les daar bij een van de jetbouwers want die kunnen nog wel wat bijgeschoold worden :rolleyes:.

问候

De fuel panels op de andere kant zijn nu ook vervangen, nog een paar kleine details en dan is de bovenkant eindelijk echt klaar. :D

002qob.jpg

005pov.jpg

Ook het roostertje 'opgefrist'.​

003ubo.jpg

Weer een stapje verder, PA op de bovenkant is klaar en heb nog pacer bound beplating gemaakt die naast de flap en de elevator zit.
Op naar de onderkant want daar zitten ook enkele PA plaatjes en ik moet nog scharnieren vijlen :(.

005pru.jpg

006mn.jpg

004uktm.jpg

Back