En op wedstrijddagen waait het altijd is mijn ervaring.Zal toch ook grotendeels aan de wind
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En op wedstrijddagen waait het altijd is mijn ervaring.Zal toch ook grotendeels aan de wind
En op wedstrijddagen waait het altijd is mijn ervaring.
net terug van het veld, lekker gevlogen met de adrenaline met de 2.4 ghz.
afgelopen week een paar aanpasingen gemaakt aan het hoogteroer servo de vleugels uit gebalenceert en een spie achter in de romp gemaakt om het resoneren van de romp te stoppen.
het begint nu ergens op te lijken, altants de losse figuren.
de motor loopt nu ook naar mijn zin pakt goed loopt mooi door en het midden gebied is ook netjes.
kortom ik heb nog aardig wat werk om alles mooi aan elkaar te breien.
Ben je onder de 5050 gram limiet gebleven?
Ja daar zit een marge op idd.
Ja, dat is volgens de regels zo![]()
het gewicht weet ik niet, ik heb geen goede weeg schaal.Super Bert, goed om te horen. Het was een behoorlijk groot project. Maar nu ga je er echt plezier van hebben. Heb je alles al goed afgesteld, alles uitgetrimd? En wat is het uiteindelijke gewicht geworden? Ben je onder de 5050 gram limiet gebleven?
groet
Job
Maar zat je zo dicht bij de 5kg dan? Ik meende dat de E-evulution daar nog wel redelijk ruim onder bleef?
Nou vind ik het B programma erg mooi, en een turnaround programma is best uitdagend en erg prettig.