Bert, kun jij hier misschien duidelijkheid over geven?
Denk dat je beter iemand van de subcommissie kunt contacteren, Richard, Henny, Job, etc....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bert, kun jij hier misschien duidelijkheid over geven?
Ik ga er gemakshalve vanuit dat iedereen zich invliegt......
Hans; mocht jij niet invliegen, dan ga je weer gewoon B doen?
Worden wel heeele lange wedstrijddagen dit jaar....
Of gaan we weer om en om twee dan wel drie vluchten maken.
Een deelnemer dient lid te zijn van de KNVvL. Uitzonderingen zijn van toepassing voor:
- niet KNVVL leden van 18 jaar of jonger. Zij kunnen aan een wedstrijd deelnemen, mits verzekerd tegen aansprakelijkheid met betrekking tot modelvliegen. Zij kunnen niet op een NK uitslag geplaatst worden of deelnemen aan selecties
- Niet KNVVL leden ouder dan 18 jaar. Zij kunnen aan wedstrijden deelnemen mits verzekerd tegen aansprakelijkheid met betrekking tot modelvliegen EN zij betalen naast het inschrijfgeld per keer een jaarlijks vast te stellen "bijdrage in de organisatiekosten". Het subcommissielid, dat optreedt als klassevertegenwoordiger, draagt deze bedragen af bij het afdelingsbureau.Niet KNVVL leden kunnen niet op een NK-uitslag geplaatst worden of deelnemen aan selecties.
In jouw geval kun je dus zelfs deelnemen zonder extra kosten, want onder de 18. Dat zou wel inhouden dat je niet meedoet voor het NK, maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat, stel nou je wint elke wedstrijd hand-down en overtuigend, dat je dan toch aan het eind van het jaar de medaille niet krijgt, maar goed.. dat zal je waarschijnlijk ook nog niet zoveel uitmaken.
Dat moet je niet lezen als kritiek op de commissie, natuurlijk dienen die voor bekers te zorgen, zo werkt het nu eenmaal.
Moet de kosten van knvvl lidmaatschap tegenover de voordelen maar sterk gaan afwegen...
Goed, als dat ook weer volstrekt helder is.. kunnen we verder gaan peinzen hoe druk het straks wordt..
Als er een volbloed kist voor was had B ook gekund.Robin moet makkelijk mee kunnen komen in de C![]()
Met een Funtana S90 is het B programma ook prima te vliegen hoor..