F3A B/C wedstrijden 2009

dat hij vooruitgegaan is tegen doen daar ben ik zeker van. En hoe.

maar dat je me gaat uitdagen er een competitie Peter / Alex van te gaan maken, nee daar laat ik me niet aan vangen. Ik zou wel eens kunnen verliezen. Dat overleef ik hier thuis niet.

Dat telt wel mee hoor Nando. In het jaar dat ik Alexzzz zag vliegen in de C, was zijn grootste handicap het nog ietwat digitaal sturen, wat je 3D vliegers veel ziet doen, het was op de invliegdag bv. ook te zien bij John van Gastel. Binnen kun je goed zien dat ie dat afgeleerd heeft, of althans, voor een groot deel kwijt is.

Maar goed, Peter komt dus toch naar Oss om jou met de Angel te laten vliegen, dus kan ie zelf ook gelijk meedoen en Alexzzz 'even afdrogen'.. dan doe ik dat de wedstrijden erna wel :P

(alles onder het mom van 'een geintje moet kunnen toch' )

Toch maar niet ivm geen trainingsmogelijkheden tot voor kort? Volgend jaar toch weer wel Nico?

Laat ik het er op houden dat ik me door div oorzaken op dit moment niet kan motiveren om mee te doen.....

Ik hoop volgend jaar wel weer van de partij te zijn.

gr, Nico

Als ik nu naar buiten kijk, kan ik mij nog niet echt voorstellen dat het dramatisch slecht zal zijn van 't weekend..

hoop maar van niet want als het dan regent, dan blijft het regenen.

Weet wat je zegt Alexzzz, het is maar net wat je sterke punten zijn.. als blijkt dat jouw sterke punt juist windcorrecties zijn, is windkracht 1 eigenlijk nadelig :)

Ik weet wel dat windcorrectie nog niet mijn sterkste punt is, zeker niet met de brakke accus waar ik het nog mee moet doen. Vooral het laatste kwart van de gedrukte looping duurt een eeuwigheid...

Door en een defecte / slecht lopende motor op mijn Oxalys, zal ik morgen waarschijnlijk niet meedoen in de F3A-C.
Niet zo erg; want ik beheers het programma toch nog niet goed.
Bijkomend voordeel voor de jury en of deelnemers, is dat het morgen wat minder druk is.

Natuurlijk ben ik morgen (samen met mijn vliegmaat de heer Mart D, welke morgen wel zijn intrede in de C doet) gewoon aanwezig in Oss. :D

Roelands motor is kapot en hij doet helaas niet mee... weer één minder.

Ik heb de laatste paar dagen hard geoefend met de kyosho edge aangezien de grotere seagull een bak vage storing heeft sinds kort :(
Vandaag ging het ondanks harde dwarswind en het lichte kistje wel redelijk. Ben benieuwd wat morgen brengt! :D

Iedereen morgen vooral veel plezier en succes. Hopenlijk kunnen de instromers hun zenuwen onder bedwang houden en een goede prestatie neerzetten.

ik lees graag de verslagen en foto's morgen, kleine kans dat ik nog even kom kijken.

Groet
Winfried

Hoezo kleine kans, natuurlijk kom je even kijken Winfried :)

@Julius: balen man, maar weer gedemontstreerd waarom je moet zorgen zo snel mogelijk van je brandstofmeuk af te komen. Zodra je brandstof vliegt is het bijna een 100% garantie dat je vluchten gaat missen door een falende motor. Ik ken geen piloten die daar aan ontsnappen, het heeft zelfs CPLR een WK gekost.

Ik hoop dat we morgen wat minder rottige wind hebben dan vandaag, althans, in utrecht was het een nare wind. Nog niet eens per definitie heel erg hard, maar wel erg turbulent.

Wat betreft wind: mijn voorkeur heeft denk ik, voor wedstrijden, een windkracht 3 cross naar mij toe.

Iedereen morgen vooral veel plezier en succes. Hopenlijk kunnen de instromers hun zenuwen onder bedwang houden en een goede prestatie neerzetten.

ik lees graag de verslagen en foto's morgen, kleine kans dat ik nog even kom kijken.

Groet
Winfried

Natuurlijk kom je...
Wie moet mij anders coachen?

Back