@Lespy, we verschieten nog elken dag van u![]()
Gij hebt VEEL tijd teveel hehe
ja als hij in de file staat ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Lespy, we verschieten nog elken dag van u![]()
Gij hebt VEEL tijd teveel hehe
Krill maakt ze zelf? Misschien kunde ze daar bestellen ook e ... of via Bert
We made the motordome for the A150/8 self and is not available .
Balsa,
Ziet ge da zitten om zelf te maken? ik heb er alleszins geen ervaring mee..
Een stukske buis van 30cm met diameter 10cm kost al 100€ dus tis mss wel de moeite om te proberen..
@Lespy: die 2de tekening dat is precies wat ik bedoelde met mijn uitleg in het begin... misschien als ge eens goed naar die tekening kijkt dan mijn tekst nog eens leest en dan nog eens de tekening en dan nog eens de tekst dat ge mijn uitleg begrijpt![]()
Ik denk idd ook dat dit nog sterker is, op voorwaarde dat de 46mm buis de torsiekrachten even goed kan opvangen als de 100mm buis..JVDO zei:Ik zou het zo doen... dat is volgens mij super sterk
Of desnoods een box maken van hout, gewoon een inter-lock doosconstructie met desnoods nog een glasvezel versterking aan de buitenkant.... (6mm multiplex ofzo)
Ik denk idd ook dat dit nog sterker is, op voorwaarde dat de 46mm buis de torsiekrachten even goed kan opvangen als de 100mm buis..
Hoe kleiner de buis minder goed hij die krachten op kan vangen, je kunt van een 46mm buis niet verwachten dat hij hetzelfde doet als een 100mm buis., op voorwaarde dat de 46mm buis de torsiekrachten even goed kan opvangen als de 100mm buis..
Dan moet ik tegen het motorspant lijmen i.p.v. er in, en heb ik veel minder lijmoppervlakte..