Verder met de afbouw
Niet alleen de heli vordert gestaag maar ook de Tromp zelf dus maar even een overzichtje van het geheel tot nu toe.
De bovenste draadantennes aangebracht. En omdat vissen ook een hobby is had ik nog wat prachtig 0,25 nylon liggen en ook nog zwart. Zo klaar dus.
De davits zitten er op. Aan bakboorzijde zijn de geleiderails al aangebracht. Die zijn in 2 delen gemaakt waarbij hier de delen die aan de romp vastzitten er nog op moeten. Het bovenschip kan er dus makkelijk af om bij de electronica te komen.
En toen de trapjes. Die had ik natuurlijk veel eerder moeten maken maar ik wilde zo snel mogelijk in het water en dan sla je dit soort dingen over.
Onder andere op deze plek moet ze komen.
strookjes plastic (0,5mm) uitgesneden :
een voor een op de zijkant
klein maar fijn
alle 4 bij elkaar
en tot slot met de leuningen (0,3 mm rvs)
Kortom een heel gepiel......
Nu nog de davits afwerken, trapjes monteren, draadantennes maken en tot slot het hekwerk op het h-dek. Dat is het onderste dek onder het hoofdek en ook hier weer een beginnersfout. Dat had natuurlijk gemoeten voordat het hoofddek er op ging maar ja, geen geduld hè, dus dan maak je fouten.
Nu heb ik al wel de oplossing bedacht dus dat komt wel weer goed.
Ondertussen al voorzichtig was gespeeld met mijn nieuwe bouwtekening van de Hr. Ms. Onversaagd dus nog even en dat start ik een nieuw verslag.
En natuurlijk ook weer scratchbuilt.....
tot de volgende keer allemaal.