FastLane Monster Rustler

Zitten jullie nu nog steeds over die ouwe rustler te ouweh###en :confused:
Die Tamiya is echt veeeeeeeeeeeel mooier :yes::yes:

grt peet ;)

oja Steve , Toby is helemaal happy met je bandjes

iemand snapt er zo tezien hoelemaal geen zak van...

Moet eens kijken of ik iets met die wingmount set kan... kwa body mounts... zit al een tijdje te zoeken naar een "elegantere" marnier om alles te maken...

Duurt waarschijnlijk nog wel 1 of 2 maandjes voordat ik er mee bezig ga of ik moet opeens toch geld nog ergens vandaan zien te krijgen haha:p maar thanks voor je aanbod:)!
Dan zit er 1 bij, heb je nog iets nodig, hoor ik het wel, succes. Die wingmount's passen perfect op elke shocktower van de rustler.

hee FF, Misschien dat we er samen is ff beetje over kunne nadenken qua bodyposts. Ik denk dat ik die ene van die foto die linker. Die kan misschien wel op de achter shocktower. Gewoon in mijn geval bij de originele rear shocktower een gaatje op de goede hoogte boren dan een schroefje er door heen en die bodymounten vast schroeven. Ik denk dat, dat wel een goede oplossing is maarja dat zien we dan wel:p

EDIT: Ik was beetje aan het zoeken voor een oplossing voor de bodymount. Toen dacht ik van hee die bulldog kap die ik voor de slash wil gebruiken de de rc8b body voor dus ik denk ik ga is kijken naar die bodymounts van die auto. http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXSKF7&P=7 Look, die achter bodymount kun je zo aan de shocktower vast schroeven als je een gaatje op de goede hoogte hebt geboord.

iemand snapt er zo tezien hoelemaal geen zak van...

Moet eens kijken of ik iets met die wingmount set kan... kwa body mounts... zit al een tijdje te zoeken naar een "elegantere" marnier om alles te maken...

Laatst bewerkt:
Ga je ook nog experimenteren met een gyroscoop enzo?

Nee, gewoon zelf rijden, daar zijn ze voor gemaakt toch? Ik ga net zo lang experimenteren tot ik een stabile speedrunbeest heb gecreeerd.:D

@ firefrenzy, moet ik ze naar jou opsturen zodat je kunt kijken of ze passen? Of een keertje afspreken?

@ Summit, ik ben morgen tot 3 uur thuis peet, ik weet niet wat voor diensten jij hebt? Ik wil in iedergevan mijn huidige 71 kmh vermorzelen:yes:

Laatst bewerkt:
gyros werken wel maar niet echt lekker... Ik heb er een tijdje een in mijn slash gehad...

DJleo en ik hadden halve plannen voor een dikke bash sessie als ik weer in NL ben... We moeten daar dan maar gewoon een officiele dag van maken:)

En de locatie is dan? wat ik zou niet weten hoe ik er zou moeten komen. (met de trein is geen optie)
gyros werken wel maar niet echt lekker... Ik heb er een tijdje een in mijn slash gehad...

DJleo en ik hadden halve plannen voor een dikke bash sessie als ik weer in NL ben... We moeten daar dan maar gewoon een officiele dag van maken:)

Even een update,

De Integy wheelybar is gemonteerd, nu alleen de alu versnellingsbak nog en dan is deze Rustler 95% alu.
Vandaag samen met Summit geprobeerd 3s te rijden in de wind, dit lukte heleeas niet, De wind, 500 gram extra gewicht, 76/31 vertanding trok de 25c lijpo niet... morgen weer opnieuw proberen.

Ook zal ik morgen nieuwe foto's plaatsen van het chassis, het is echt een plaatje geworden!

Oja Steve :rolleyes:

Ik heb nog wat traxxas stekkers los liggen
We kunnen proberen om de lijpo's parallel te schakelen , alleen even kijken of het onder je kap past:cool:
Dan moeten we wel een ander plekje voor de garmin vinden

Peet

Even een update,

De Integy wheelybar is gemonteerd, nu alleen de alu versnellingsbak nog en dan is deze Rustler 95% alu.
Vandaag samen met Summit geprobeerd 3s te rijden in de wind, dit lukte heleeas niet, De wind, 500 gram extra gewicht, 76/31 vertanding trok de 25c lijpo niet... morgen weer opnieuw proberen.

Hoe kwam je er achter dat de lipo het niet trok, waarschijnlijk omdat die veel te warm werd?

Die Integy tranmission kan ik nergens meer vinden, is overal 'out of stock'.

Hoe kwam je er achter dat de lipo het niet trok, waarschijnlijk omdat die veel te warm werd?

Die Integy tranmission kan ik nergens meer vinden, is overal 'out of stock'.

De regelaar sprong tijdens de speedrun in low voltage, terwijl kleine stukjes rijden of korte runs wel goed gingen, maar zodra we een echte speedrun gingen maken spong de regelaar weer op low voltage.
Dit terwijl de lipo gewoon vol was, en ook geprobeerd hebben in een standaart slashen toen niets aan de hand was.

Volgende week hoop ik een 8000mah 3s maxxamps in bezit te hebben....

Als de integygearbox niet door toemen geleverd kan worden, ga ik die van pk racing aanschaffen en dremelen:mad::mad: ook alu kan gewoon gedremeld worden.:D

Peet zie je morgen rond 10:00 gozert

Is niet onhaalbaar, kijk maar op youtube, zoeken op 100mph rustler of draven3907, het is gewoon nog niet in NL gedaan zover ik weet.

Ik probeer het alleen anders te doen dan de heren op youtube, met een volledig alu rustler met betere aerodynamics, vandaar de bandit kap.

Groetjes Steve

Wat je alleen nodig gaat hebben daarvoor is een set bigscale on-road wielen. (of een setje 1/8 buggy wielen onroad. met canvas er in.)

Heb zelf een 1/8 rally gebouwt, en heb hier dus on-road wielen op zitten die niet kunnen baloonen, omdat ze touw etc ingegoten hebben in het rubber, zoals bij een echte autoband.
als je enige vorm van controle wilt behouden, is dat toch echt wel een must.

Ook zou ik die lexaan spoiler die je eerst achterop had zitten voor op de bumper monteren voor wat downforce op de voorkant (F1 style zeg maar.) zal ook zeker geen overbodige luxe zijn.
en wat je ook zeker weten nodig gaat hebben is een setje shocks van de E-Revo of Jato. als je bij hoge snelheden door een gat oid rijdt (of deuk) wil je niet dat de auto doorslaat, en de shocks moeten sterk genoeg zijn om niet weg te knikken.

Wat je alleen nodig gaat hebben daarvoor is een set bigscale on-road wielen. (of een setje 1/8 buggy wielen onroad. met canvas er in.)

Heb zelf een 1/8 rally gebouwt, en heb hier dus on-road wielen op zitten die niet kunnen baloonen, omdat ze touw etc ingegoten hebben in het rubber, zoals bij een echte autoband.
als je enige vorm van controle wilt behouden, is dat toch echt wel een must.

Ook zou ik die lexaan spoiler die je eerst achterop had zitten voor op de bumper monteren voor wat downforce op de voorkant (F1 style zeg maar.) zal ook zeker geen overbodige luxe zijn.
en wat je ook zeker weten nodig gaat hebben is een setje shocks van de E-Revo of Jato. als je bij hoge snelheden door een gat oid rijdt (of deuk) wil je niet dat de auto doorslaat, en de shocks moeten sterk genoeg zijn om niet weg te knikken.

Idd, en PK racing heeft die belted buggywielen liggen.

Bedankt voor je tips!

ja de VXL esc heeft een wonky LVC een van de redenen dat mensen dat ding graag aan de kant zetten voor een alternatief...

Waarom maxamps en niet een grote turnigy nanotech ofzo?

ja de VXL esc heeft een wonky LVC een van de redenen dat mensen dat ding graag aan de kant zetten voor een alternatief...

Waarom maxamps en niet een grote turnigy nanotech ofzo?

De maxxamps kan ik krijgen voor 40 euro..........

idd das geen geld voor een accu met een nieuwwaarde van 225 euro:D

Trouwens de speedruns zonder LVP ging prima, alleen die lijpo goed in de gaten houden:-)

Laatst bewerkt:
Back