Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan zit er 1 bij, heb je nog iets nodig, hoor ik het wel, succes. Die wingmount's passen perfect op elke shocktower van de rustler.
iemand snapt er zo tezien hoelemaal geen zak van...
Moet eens kijken of ik iets met die wingmount set kan... kwa body mounts... zit al een tijdje te zoeken naar een "elegantere" marnier om alles te maken...
Ga je ook nog experimenteren met een gyroscoop enzo?
iemand snapt er zo tezien hoelemaal geen zak van...
gyros werken wel maar niet echt lekker... Ik heb er een tijdje een in mijn slash gehad...
DJleo en ik hadden halve plannen voor een dikke bash sessie als ik weer in NL ben... We moeten daar dan maar gewoon een officiele dag van maken![]()
Even een update,
De Integy wheelybar is gemonteerd, nu alleen de alu versnellingsbak nog en dan is deze Rustler 95% alu.
Vandaag samen met Summit geprobeerd 3s te rijden in de wind, dit lukte heleeas niet, De wind, 500 gram extra gewicht, 76/31 vertanding trok de 25c lijpo niet... morgen weer opnieuw proberen.
Hoe kwam je er achter dat de lipo het niet trok, waarschijnlijk omdat die veel te warm werd?
Die Integy tranmission kan ik nergens meer vinden, is overal 'out of stock'.
Is niet onhaalbaar, kijk maar op youtube, zoeken op 100mph rustler of draven3907, het is gewoon nog niet in NL gedaan zover ik weet.
Ik probeer het alleen anders te doen dan de heren op youtube, met een volledig alu rustler met betere aerodynamics, vandaar de bandit kap.
Groetjes Steve
Wat je alleen nodig gaat hebben daarvoor is een set bigscale on-road wielen. (of een setje 1/8 buggy wielen onroad. met canvas er in.)
Heb zelf een 1/8 rally gebouwt, en heb hier dus on-road wielen op zitten die niet kunnen baloonen, omdat ze touw etc ingegoten hebben in het rubber, zoals bij een echte autoband.
als je enige vorm van controle wilt behouden, is dat toch echt wel een must.
Ook zou ik die lexaan spoiler die je eerst achterop had zitten voor op de bumper monteren voor wat downforce op de voorkant (F1 style zeg maar.) zal ook zeker geen overbodige luxe zijn.
en wat je ook zeker weten nodig gaat hebben is een setje shocks van de E-Revo of Jato. als je bij hoge snelheden door een gat oid rijdt (of deuk) wil je niet dat de auto doorslaat, en de shocks moeten sterk genoeg zijn om niet weg te knikken.
ja de VXL esc heeft een wonky LVC een van de redenen dat mensen dat ding graag aan de kant zetten voor een alternatief...
Waarom maxamps en niet een grote turnigy nanotech ofzo?