FastLane Monster Rustler

Nokia? worden die nog ghemaakt? :P

Maar om even terug te komen op de Rustler, wat zijn goede banden voor hoge snelheid?
Maatje van mij reed op 3cell bijna zijn Anacondas kapot. Die dingen kunnen niet veel hebben.

Nokia? worden die nog ghemaakt? :P

Maar om even terug te komen op de Rustler, wat zijn goede banden voor hoge snelheid?
Maatje van mij reed op 3cell bijna zijn Anacondas kapot. Die dingen kunnen niet veel hebben.

17mm hex conversie set er op om 1:8 buggy wielen te gebruiken.
En dan belted bandjes (net als een autoband staaldraad er in) of getapte 1:8 straatbanden zoals firefrenzy zei.

Of foams maar die gaan snel kapot en zijn erg duur.
Maar ik rijd met orginele gelijmde anaconda's, ze balonnen wel maar niet heel erg.

Eff een update,

De 8000mah maxxamps en mijn telefoon zijn er, dus we kunnen eindelijk meten wat de wagen kan, heb afgelopen nacht al een stukje gereden en beloofd veel goeds kwa wegligging, zelfs bijna op top kan ik prima bijsturen. En dat voor een traxxas :-)

Ook heeft Summit aka Peter mijn zender voorzien van een 3s lipo, dus de komende 40 jaar hoef ik niet op te laden lol.

Het hele chassis is aangepast zal van de week weer een paar foto's plaatsen.

Dank u zal het doorgeven.
Zijn namelijk nu wel al i.i.g 1tje kapot.
Waarschijnlijk tijdens het rijden gaan "baloonen" en dan gescheurd door de ondergrond ofzo.
En ben benieuwd hoe snel je 'm kan laten rijden.
Rustlers zijne echt beesten qua snelheid.

Dit keer alleen een filmpje, gefilmd door mijn dochter van 6 die zo nu en dan d'r handjes van dicht bij laat zien.:D

mOyY70o6i4w[/media] - ‪Traxxas FLM Rustler 3s speedrun‬‏

Helaas werkt mijn speedometer niet goed op mijn smartphone, topsnelheid was 319 km/h hahaha

Op het filmpje is goed te zien hoeveel snelheid de rustler heeft, zelf met bijgassen gewoon een wheely maken.

Kan iemand mij een goed gps systeem aanbevelen om metingen te verrichten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan iemand mij een goed gps systeem aanbevelen om metingen te verrichten?[/QUOTE zei:
Ik gebruik zelf een Garmin Forerunner 301. (gebruikte ik altijd voor het hardlopen, nu een iPhone)
Deze werkt uitstekend en is compact. Als ik ff een snelheid run wil maken gaat ie met klitteband op of onder de kap. Maatje heeft laatst via MP een 201 gekocht en is ook zeer tevreden.

uhum. anaconda's zijn POEP... hier het resultaat na me eerste speedrun op 2s:

20110605133225.jpg

niet letten op de slijtage maar op de gaten. die zaten er al zo groot in na de eerste run. daarna zijn ook delen van het foam eruit gevlogen. maarja wat doe je eraan:P.

Dat zijn geen Anaconda's, dat zijn slicks :D

Hoe oud zijn die banden?

20110605133225.jpg

niet letten op de slijtage maar op de gaten. die zaten er al zo groot in na de eerste run. daarna zijn ook delen van het foam eruit gevlogen. maarja wat doe je eraan:P.

Zelfs de 101 die ik heb voldoet uitstekend voor de speedruns. je kan ook en radargun gebruiken maar dan moet je altijd iemand meenemen om te meten.

Ik gebruik zelf een Garmin Forerunner 301. (gebruikte ik altijd voor het hardlopen, nu een iPhone)
Deze werkt uitstekend en is compact. Als ik ff een snelheid run wil maken gaat ie met klitteband op of onder de kap. Maatje heeft laatst via MP een 201 gekocht en is ook zeer tevreden.

Heb ik geen problemen mee gehad met die gaten, misschien gewoon de pech dat je net iets mee heb gepakt die die schade hebben veroorzaakt, Ik heb een setje proline 2.2 straatbanden, totaal geen grip...

Dit keer alleen een filmpje, gefilmd door mijn dochter van 6 die zo nu en dan d'r handjes van dicht bij laat zien.:D

[URL="
[/URL]

Helaas werkt mijn speedometer niet goed op mijn smartphone, topsnelheid was 319 km/h hahaha

Op het filmpje is goed te zien hoeveel snelheid de rustler heeft, zelf met bijgassen gewoon een wheely maken.

Kan iemand mij een goed gps systeem aanbevelen om metingen te verrichten?

Ik heb een garmin forerunner 201 te koop ideaal voor speedruns pb maar als u interesse heeft.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou aangezien het een bouwverslag is heb ik "in aktie" foto's:D

Eff knutselen:
PICT0024.jpg

PICT0025.jpg

Weg ermee! heb platsticfobie!

PICT0026.jpg

Nieuwe gearbox

PICT0028.jpg

Prototype frontspoiler, moet nog getest worden.

PICT0029.jpg

PICT0033.jpg

PICT0034.jpg

Zoek de bedrading.....

PICT0035.jpg

PICT0039.jpg

PICT0040.jpg

PICT0041.jpg

PICT0042.jpg

Deze gearbox is niet de open versie, die is pas weer leverbaar in juli, dus deze houd ik voorlopig tot de mamba monster in mijn bezit is, maar dit duurt nog even. Ook is er een garmin 201 onderweg zodat ik eindelijk een keer kan gaan meten.

De Mamba gaat ook op deze gearbox passen na wat dremelwerk, en anders komt er een van Flm op.

Ben erg te spreken over de pasvorm van deze integy gearbox, wat minder was is dat ik de kopelingsplaat moest dremelen om de transmissie soepel te houden:( deze kwam tegen de gearboxbehuizing aan als ik de slipperclutch aandraaide.
Houd er dus rekening mee als je deze gearbox wilt aanschaffen.

vragen of opmerkingen hoor ik graag!

Gr Steve

Laatst bewerkt:
Back