Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm
dan maar even zo
Bij Conrad zoeken naar infrarood-stowatch.
MVG Peter
Nokia? worden die nog ghemaakt?
Maar om even terug te komen op de Rustler, wat zijn goede banden voor hoge snelheid?
Maatje van mij reed op 3cell bijna zijn Anacondas kapot. Die dingen kunnen niet veel hebben.
Kan iemand mij een goed gps systeem aanbevelen om metingen te verrichten?[/QUOTE zei:Ik gebruik zelf een Garmin Forerunner 301. (gebruikte ik altijd voor het hardlopen, nu een iPhone)
Deze werkt uitstekend en is compact. Als ik ff een snelheid run wil maken gaat ie met klitteband op of onder de kap. Maatje heeft laatst via MP een 201 gekocht en is ook zeer tevreden.
uhum. anaconda's zijn POEP... hier het resultaat na me eerste speedrun op 2s:
![]()
niet letten op de slijtage maar op de gaten. die zaten er al zo groot in na de eerste run. daarna zijn ook delen van het foam eruit gevlogen. maarja wat doe je eraan.
Ik gebruik zelf een Garmin Forerunner 301. (gebruikte ik altijd voor het hardlopen, nu een iPhone)
Deze werkt uitstekend en is compact. Als ik ff een snelheid run wil maken gaat ie met klitteband op of onder de kap. Maatje heeft laatst via MP een 201 gekocht en is ook zeer tevreden.
Zelfs de 101 die ik heb voldoet uitstekend voor de speedruns. je kan ook en radargun gebruiken maar dan moet je altijd iemand meenemen om te meten.
niet letten op de slijtage maar op de gaten. die zaten er al zo groot in na de eerste run. daarna zijn ook delen van het foam eruit gevlogen. maarja wat doe je eraan.
niet letten op de slijtage maar op de gaten. die zaten er al zo groot in na de eerste run. daarna zijn ook delen van het foam eruit gevlogen. maarja
wat doe je eraan.
Vanavond met m'n Anaconda's 108 km/h gehaald, zie http://www.modelbouwforum.nl/forums/electro-offroad/135223-traxxas-rustler-vxl-xl-5-deel-2-a-20.html#post2151890
Dit keer alleen een filmpje, gefilmd door mijn dochter van 6 die zo nu en dan d'r handjes van dicht bij laat zien.
[URL="[/URL]
Helaas werkt mijn speedometer niet goed op mijn smartphone, topsnelheid was 319 km/h hahaha
Op het filmpje is goed te zien hoeveel snelheid de rustler heeft, zelf met bijgassen gewoon een wheely maken.
Kan iemand mij een goed gps systeem aanbevelen om metingen te verrichten?