Waarom ga je in de alu gearbox van pk racing dremelen dan? Als je die koopt.
De integy is een "open" gearbox en kun je dus zonder aanpassing een 1:8 motor er in zetten, die van pk is hetzelfde als een plastic gearbox, en past dus geen 1:8 motor in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom ga je in de alu gearbox van pk racing dremelen dan? Als je die koopt.
Zoals ik al zei, voor op de voorbumper die lexaan bumper bevestigen. (je hebt er al 2 gaatjes voor in zitten.) die laat je dan iets omhoog gaan tot voor de schokbrekers zeg maat. (hoef ja geen extreem grote spoiler te zijn.)
dit zal je zeker flink wat downforce op de voorkant geven bij hoge snelheden. (als je de spoiler niet groter maakt als de bumper blijft die ook mooi heel, en als je de vorm goed kiest en het formaat niet te groot is zal het er ook goed uitzien.
verder zou ik aan de onderkant van het alu chassis een plaat lexaan plakken. met de gladde onderkant heb je geen wervelingen onder de auto, en zou die ook stabieler moeten zijn bij hoge snelheden. (mischien zelfs een optie om skirts te maken zoals die oude Lotus F1 auto had, om onderdruk onder de auto te genereren voor downforce.
als je er dan genoeg vermogen in drukt, zou een snelheids record wel haalbaar moeten zijn lijkt me.
De integy is een "open" gearbox en kun je dus zonder aanpassing een 1:8 motor er in zetten, die van pk is hetzelfde als een plastic gearbox, en past dus geen 1:8 motor in.
Heb je een foto van die oude lotus f1? En dat de wagen airbourne ging kwam door die steen, die was 10 bij 15 cm, de rustler heeft maar een grondspeling van 11mmde steen werd een soort schans, wel heeft alu bewezen sterker te zijn dan ik zelf dacht. Als de wagen van orgineel traxxas plastic was geweest had ik zeker mijn schokbreker aan gort gereden.
Thx voor de tips wederom!
Je bedoelt dat er geen stuk over de motor zit? Waardoor er ook een koeler op past?
ik heb de FLM en die raad ik hard aan, niet veel zwaarder dan stock, de venom case is zelfs nog lichter...
Je wil iig een aantal graden rear toe in hebben, ik zit zelf op 5 en ik verwacht dat mijn rear grip nog meer hulp nodig gaat hebben... gezien je goal kwa powerplants/speed...
Ah, je hebt de 4 graden toe in versie. Ik zit alleen aan te hikken tegen die lange wachttijd, ik geloof nu zelfs 10 weken voor die FLM transmissie?
Vanavond heb ik 106 km/h gehaald met m'n Rustler VXL (op 3S met 31/76 gearing), alles stock, alleen 1,5 cm benzine leiding in de shocks gedaan om hem wat te verlagen.
Steve,
Lang leve de nachtdienst.
Tijdens een van de meerdere google uurtjes , zoekend naar een betrouwbare snelheids meting kwam ik bij conrad dit tegen.
Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
misschien iets om over na te denken.
MVG Peter