zonder afbreuk te doen aan al de rest: de spoiler vooraan is toch dat niet. Tenzij hij echt heel functioneel is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zonder afbreuk te doen aan al de rest: de spoiler vooraan is toch dat niet. Tenzij hij echt heel functioneel is?
Ziet er echt goed uit. Wordt de auto niet erg zwaar met al dat alluminium?
voor spoilers van dat type werken best goed op dit soort autos...
Also, ik ken dat gereedschapmisshcien een tip? ik heb om de shaft van mijn tools met stukkies heatshrink een "color coding" gedaan, de 2.0mm is 2 zwarte stukkies en ik had eerst 2.5 rode stukkies om de 2,5 heen zitten maar dat heb ik vervangen voor "een stuk rode heat shrink over de hele lengte"
Eigenlijk ook nog een mooi setje onroad bandjes!!
Nou aangezien het een bouwverslag is heb ik "in aktie" foto's
![]()
Deze gearbox is niet de open versie, die is pas weer leverbaar in juli, dus deze houd ik voorlopig tot de mamba monster in mijn bezit is, maar dit duurt nog even. Ook is er een garmin 201 onderweg zodat ik eindelijk een keer kan gaan meten.
De Mamba gaat ook op deze gearbox passen na wat dremelwerk, en anders komt er een van Flm op.
Ben erg te spreken over de pasvorm van deze integy gearbox, wat minder was is dat ik de kopelingsplaat moest dremelen om de transmissie soepel te houdendeze kwam tegen de gearboxbehuizing aan als ik de slipperclutch aandraaide.
Houd er dus rekening mee als je deze gearbox wilt aanschaffen.
vragen of opmerkingen hoor ik graag!
Gr Steve
en de FLM gearbox is echt erg prima![]()
Steve
hoe ging je proefritje
MVG Peet
Een stomme vraag misschien maar wat voor aandrijfassen gebruik je?
Lijkt op de foto's op standaard plastic assen maar kan me vergissen.
Dit vraag ik omdat ik met m'n eigen auto het voor elkaar krijg om met een kwartiertje me assen te slopen en dan is deze nog helemaal standaard
Mij kost het een uur
Hoe doe je dat zo snel, wat doe ik verkeerd?
![]()
![]()