FastLane Monster Rustler

@ basgarnaat

Als je niet echt offroad gaat houden de assen het best wel vol .
Meestal ga ik met m'n zoon bashen op het strand of in een duingebied , als je dan met een 3 cells lijpo en proline sandpaws gaat kl***en is het gegarandeerd binnen een uur einde oefening .
Volgens mij is het grootste probleem dat de telescopische assen vol met zand komen te zitten , niet meer schuiven tijdens in en uitveren , de koppelingen uitlubberen en dan breken.
Op de slash van m'n zoontje heb ik nu FLM assen zitten , die we zeer binnenkort gaan testen .
Als hij ze heel weet te houden komen ze ook onder mijn Rustler.

MVG Peter

mijn assen zijn 6 maanden oud, vertonen nog geen slijtage!:yes:

De FLM gearbox zit er op, wat een ding is dat zeg! De wagen is nu "mamba ready" nu mijn portomonee nog:D

De achterwielen hebben nu 2 graden toe-in, 1 graad van de alu slash draagarmen en 1 graad van de gearbox.

Ook heb ik een zwart rpm closed gearcover er op gezet, de blauwe is naar Peet (summit) voor zijn basher vxl.

Plaatjes zijn leuker dan praatjes:

PICT0005.jpg

PICT0008.jpg

PICT0002.jpg

PICT0007.jpg

Volgende update zal filmmatriaal zijn met een garmin forerunner 201;)

Laatst bewerkt:
Heel mooi, wat voor wheelie bar is dat?

Bij 'mijn' flm transmission zit als het goed is zo'n motor protection stukje zodat ik ook m'n huidige Traxxas wheelie bar kan monteren (maar zo'n alu versie ziet er toch wel een stukje strakker uit ;) ).

Heel mooi, wat voor wheelie bar is dat?

Bij 'mijn' flm transmission zit als het goed is zo'n motor protection stukje zodat ik ook m'n huidige Traxxas wheelie bar kan monteren (maar zo'n alu versie ziet er toch wel een stukje strakker uit ;) ).

Integy wheeliebar, komt bij toemen vandaan, dat motorstukje heb ik ook die kan je weg halen zodra je een 1/8 motor er op wilt zetten:D

Ik dacht...laat maar gelijk weg ook:D

De alu wheeliebar ziet er niet alleen strakker uit, hij is ook veel steviger dan de plastic wheeliebar.

je zult niet teleurgesteld zijn in je FLM gearbox!

Hoe bevalt het alu wat je bij pkracing hebt gekocht? alu parts zijn van RHI toch? En kun je @ de site vinden met artikel nummer RCCTRX ?

Laatst bewerkt:
volgens mij is mijn bandit nu sneller:D.
mijne gaat nu 147kmh op 4s lipo.
helaas tegen een boom aan geklapt en heb 45 euro schade...
hier wat pics van hoe die er nu bij ligt:

20110619095458.jpg

20110619095509.jpg

ja je ziet een 2s lipo maar dat is me bash lipo. heb ook nog een 4s:).

kijk alleen al naar de combo en de vertanding...
en je ziet toch pics van de combo?
maar hij is nu kapot he;).
als die gerepareerd is ga ik het filmen:D

En ik zie niks aan de combo behalve dat het iets oosters is.
Maar idd snelheden gaan roepen zonder bewijs kan iedereen.

enne............... volgens mij is dit niet het topic hiervoor, deze is van een custom FLM rustler en geen stock bandit met een veel te grote motor ;-)

Ik was een weekend in slagharen, ja met pony's heb 2 dochters he, dus geen internet (helaaaaas):D

Het alu van pk is idd wat jij zegt, maar niet de kwaliteit van strc? en FLM. Het breekt met een crash van +- 60km/h en hoger, daarom heb ik het er ook op zitten, ben gewoon bang dat als ik er FLM armen op zet dat mijn chassis of iets anders beschadigd raakt!

Pasvorm is ook @%^#$^%^$ heb met mijn dremel en bankschroef moeten spelen om het spul speelings vrij te monteren, want speling + 150 km/h is chrashen...

gr Steve

dus de conclusie is...
iedereen kan hard rijden ,maar weinig kunnen hem ook nog controleren ;)

en daarom bouw ik er een van alu, is zwaarder en veeeel stijver dan plastic....o.k. ook mooier:D

Dit moet gewoon ook een hele mooie rustler worden, alles wat hard gaat op youtube vond ik persoonlijk niet mooi genoeg, ik weet dat het voor geen meter klopt wat ik zeg, maar het is zeker wel FUN! Ik hoef echt niet de snelste te zijn, dit is gewoon FUN!

Mijn rustler handeld "like a dream" already, en word nog veel beter als de piggybacks er op komen.

En ik zie niks aan de combo behalve dat het iets oosters is.
Maar idd snelheden gaan roepen zonder bewijs kan iedereen.

enne............... volgens mij is dit niet het topic hiervoor, deze is van een custom FLM rustler en geen stock bandit met een veel te grote motor ;-)

THX!!;)

Je mag best een filmpje plaatsen van je wagen in mijn topic, maar details graag in een eigen topic verwerken.

Niet erg maar was bang dat je er overheen las:P.
Hmm oke nu ben k nog niet echt wijzer haha..
Die alu upgrades verkoopt mijn lhs namelijk ook en zijn goedkoper dan trx alu.
Ik wil dan voor alleen de casterblocks gaan. Maar ik twijfel nog een beetje.
Ik was een weekend in slagharen, ja met pony's heb 2 dochters he, dus geen internet (helaaaaas):D

Het alu van pk is idd wat jij zegt, maar niet de kwaliteit van strc? en FLM. Het breekt met een crash van +- 60km/h en hoger, daarom heb ik het er ook op zitten, ben gewoon bang dat als ik er FLM armen op zet dat mijn chassis of iets anders beschadigd raakt!

Pasvorm is ook @%^#$^%^$ heb met mijn dremel en bankschroef moeten spelen om het spul speelings vrij te monteren, want speling + 150 km/h is chrashen...

gr Steve

Niet erg maar was bang dat je er overheen las:P.
Hmm oke nu ben k nog niet echt wijzer haha..
Die alu upgrades verkoopt mijn lhs namelijk ook en zijn goedkoper dan trx alu.
Ik wil dan voor alleen de casterblocks gaan. Maar ik twijfel nog een beetje.

Ik zou dan gewoon casterblocks van FLM kopen via romulco, (15 euro en op voorraad volgens hun site) die zijn erg voordelig wat FLM betreft, en je hebt gelijk het beste alu met levenslange garantie. Breekt het krijg je kosteloos nieuwe!

Anders RPM, maar ja das geen alu. RPM is kwa prijs/kwaliteit de allerbeste keuze.

Laatst bewerkt:
Tja dan moet ik het weer bestellen en dat andere kan ik gewoon hier in de lhs kopen. Zag ook dat je iets moest aan passen aan die van FLM voor de stock draagarm, nu ga ik er wel een proline protrac suspension kit onderzetten als die binnenkomt maar dan zou het nog wel aangepast moeten worden denk ik.
Ik zou dan gewoon casterblocks van FLM kopen via romulco, (15 euro en op voorraad volgens hun site) die zijn erg voordelig wat FLM betreft, en je hebt gelijk het beste alu met levenslange garantie. Breekt het krijg je kosteloos nieuwe!

Anders RPM, maar ja das geen alu. RPM is kwa prijs/kwaliteit de allerbeste keuze.

Tja dan moet ik het weer bestellen en dat andere kan ik gewoon hier in de lhs kopen. Zag ook dat je iets moest aan passen aan die van FLM voor de stock draagarm, nu ga ik er wel een proline protrac suspension kit onderzetten als die binnenkomt maar dan zou het nog wel aangepast moeten worden denk ik.

Is alleen een beetje dremelen......:confused:
FLM is niet veel op voorraad in NL, sterker nog ik denk dat er nu al mensen zijn die dit hebben gelezen en zijn gaan bestellen...

Back