FENDT 309 LSA 1:8

Zijn er ook merken waar je een bouwpakket kunt kopen van de Fendt, ik kan alleen hier namelijk niks over vinden. Ik ben al weken op het net aant zoeken over info e.d.

Hallo Arjan.

Ik woon zelf ook op de boerderij, en ik rij zelf ook veel op de trekker. En vindt trekkers ook machtig mooi.
Ik volg dit draadje al een tijdje en vindt het ruese knap hoe je dit allemaal hebt gemaakt!

Heb ook nog even een vraagje, die trekbek waar je mee bezig bent. Komt er eentje op met een pen die er in schiet?
Als ik op de foto kijk lijkt het of het er wel op zat, maar dat ze het mechanisme er af hebben gehaalt. en ze er gewoon een pen door heen doen.

Groeten Piet.

er komt gewoon een pen in en 4 of 5 stel gaten,dus niet als het orgineel maar wel net zo goed
dit is nog maar een proto dus niet de goede er moet nog wel het een en ander aan veranderen (zo blijf je bezig)
groetjes arjan

hallo Arjan.

Ik bedoelde de bek waar de car ik komt.
Ik bedoel van, komt er een mechanisme op zodat de pen er vanzelf in schiet?
als ik op het plaatje kijk lijkt het of het er wel op zat, maar dat ze het mechanisme er van af hebben gehaalt.

Ik hoop dat je me nu snapt

Groeten piet.

He Arjan,

Heb het hele topic even doorgelezen:
Ziet er s u p e r uit !

Ben al heel lang trekker-fan, maar heb dit nog nooit gezien.
Ben benieuwd wat het eindresultaat is ! :D

Groetjes Christian

Kijk ook maar eens op deze link, dan kun je voor weinig je Dickie tractor verbouwen tot een serieuze tractor.
Maar natuurlijk nog steeds vet respect voor dit bouw project, maar voor de mensen met iets minder gouden handen is onderstaande link een leuke optie voor weinig geld.

mfz Blocher - Modellfahrzeuge

de afgelopen 3 weken niets gedaan aan de fendt maar wel een hobby kamer inelkaar gezet (op zolder)
deze complete inrichting kwam bij mijn schoonmoeder vandaag en moest weg (schoonvader is overleden 2 jaar geleden)
(zo heb je dus toch nog wat aan je schoonmoeder)
het blad is 2.70 m breed en 80 cm diep

nu heb ik alle ruimte voor mijn Fendt en kan dus weer verder i.p.v. in de schuur (koud)

100_3594.jpg

100_3595.jpg

100_3596.jpg

groetjes arjan

(p.s. ik ga volgende week weer verder met de FENDT)

Hoi Arjan,

Mooie werkplek heb je nu, helemaal top!! Ik weet zeker dat je nu nog meer bouw plezier hebt. Veel succes met het bouwen en ik blijf regelmatig kijken naar je vorderingen.

Groeten Norbert

de vertraging is nu aan het indraaien in de schuur
het werkt allemaal goed en schakeld goed
er komt een filmpje op youtube maar die staat er nog niet dat duurt daar even

als hij erop staat dan komt er wel een linkje
groetjes arjan

Back