ff opnieuw scania king off the road

• Topicstarter Topicstarter king of the road
  • Startdatum Startdatum
Kriz,
bedankt voor de info.
Ik ga de schotel dus handmatig bedienen en die antenne....? Heb alle onderdelen al eens bekeken in de doos maar ik meen geen antenne gezien te hebben, wel het statiefje om de antenne op vast te draaien.
Net naar de plaatselijke modelbouwwinkel gegaan voor al de rest (servo's, batterij, zenderset), blijkt toch niet dat die winkel sinds nu vrijdag in zijn jaarlijks verlof is tot 5 augustus! :cry: Nu ga ik eens op internet wat rondkijken voor materiaal, misschien dat het daar zelfs nog goedkoper is en ook sneller.
Waarschijnlijk wordt de truck zonder snelheidsregelaar. (kost deze veel?)
En van dat draaien dat zie ik terplekke wel, moest ik het niet snappen kom ik wel naar raad vragen :P .

Philippe

Vreemd, de antenne moet er gewoon bijzitten. Je snapt overigens wel dat de truck zonder regelaar niet rijd?

Groeten,

Kris

jahjah, logisch :D
Heb hem gevonden, vlak na het poosten van het vorige berichtje. De antenne bevond zicht tussen de 2 metale staven van het chassis die samengebonden waren met plakband... niet moeilijk dat ik hem zo niet zag.
En de bedrading (van servo naar regeleer etc.) zit die gewoon bij de servo zelf?
Een minpuntje aan de kit dat ik nu al ontdekt heb vind ik de banden! Op de zijkanten staat slecht de naam 'Tamiya'. :? en natuurlijk ook de spiegels, zoals iedereen al weet.

ps: wat hebben jullie betaald (degene die hun truck uit het buitenland hebben gekocht) aan de duane voor de importatie van de truck? (ik 9;90€, valt wel mee)
Philippe

-De bedrading zit gewoon aan de servo. Die gaat dus naar de ontvanger en niet naar de regelaar.
-De banden zijn inderdaad wat minder, maar er zijn genoeg andere te verkrijgen. Rond de 10 euro per stuk.
-Ik heb 15euro aan invoer betaald en dat was inclusief MFU en ball bearings.

Groeten,

Kris

P.S Philippe open gewoon even een eigen draadje waar je al je vragen in post. Zo word het bouwverslag van king of the road niet ''vervuild'' :wink:

hey allemaal ben alweer een stukje vedder de draden gelecht voor de achterlichten en een paar kappe opgezet gaat niet zo snel maar het is de moeite waardt

gasten, het is leuker als je een correcte spelling, zinsbouw en interpunctie gebruikt.....

aub geen msn taal

het is lastig lezen..

complementen met de truck!! ziet er zeer mooi uit!

Daar ben ik het helemaal mee eens :wink: Alleen ben je zelf ook de hoofdletters vergeten......

@Kingoftheroad

Ik zou de binnenkant van de achterlichten wel zilver maken zoals in de handleiding word aangegeven.

dank jullie voor de complimenten de achterlichten moet ik nog verven aan de binne kant dus komt wel goed ;)

Het is makkelijker om de achterlichten te schilderen als ze er nog niet op zitten hoor :wink: Binnenkant van de bumper, wat achter de gril zit moet ook zwart.......

mooi je truck en die foto's vooral ik wil er ook een gaan bouwen :evil: maar mot eerst mijn andere twee projecten af maken (tamiya knicht hauler met oplegger en dan maag ik weer verder met bouwen van andere dingen
gr benzie :P

de achterkant van mijn grill hou ik rood want dat zie je nu heel erg maar gewooon in het licht zie je het niet is het mooi

Toch blijf je het zien, maar je moet het zelf weten :D Ben natuurlijk benieuwd naar het eind resultaat.

How, 8O die bumper ziet er schitterend uit, net als het dashbord, mooi mooi.
En je hebt er een R620 van gemaakt :P , ga ik waarschijnlijk ook bij de mijne doen.
Ik ben benieuwd als de cabine helemaal ineen staat, gaat volgens mij een prachtige truck worden :!:
Nog veel succes met de rest van de bouw,
Philippe

komt wel goed gaat alleen veel tijd overheen maar ben nu bezig met de kastewand en bed

de kastewand en bed zijn mooi gelukt en wat een licht geeft het zeg de koplampen

moet alleen nog van stof een matras en goordijntjes in

Hoi,
die cabine ziet er zeer geslaagd uit! :P
Wel zou ik de binnekant van de cabine nog even een likje verf geven. (hetgene wat nog wit is op de foto)
En er zitten dus blijkbaar ook geen deurpanelen in de kit voor aan de binnenkant. :?
Nu alles monteren en dan is hij zeker 'af' 8) ?

Philippe

nee nog het bed en de bedraading hij krijgt ook nog goordijntjes en zo bed en dergelijk en dan spaaren voor de tautliner heb een mooie op het oog een drie asser ;)

Back