ff opnieuw scania king off the road

• Topicstarter Topicstarter king of the road
  • Startdatum Startdatum
gaat ff niet zo snel meer maar komen nog andere fotos op en moet nu dinge zoeke die moeilijk te vinde zijn :(

ahjah, ik heb nog een opmerking: ik (misschien ben jij anders van mening) zou he onderste deel van de zonneklep zwart verven, dat oogt wat realistischer.

Philippe

denk dat je er wel gelijk in heb ff over denke dus :)

nog wat fotos maar er komt nog veel meer licht op en een traanplaat achterop bed en goordijntjes in maar heb er jammer genoeg nog geen tijd voor maar op het moment is hij zo laaten jullie je mening weten gr king off the road

'k vind 'm erg mooi!!
Kleur is ook erg mooi, zie je niet elke dag die kleur gloof ik.
Ik zelf zou het stukje achter de grill zwart hebben gemaakt, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk ;)

ongelooflijk

ik ben zelf ook modelbouwer in schepen en ik zat zo een beetje aan het rondneuzen maar ik kan mijn ogen niet geloven het ziet er echt machtig mooi uit ,mechien bouw ik ook eens een truck ( trouwens een stuk goedkoper )
ik heb dus ook mijn vragen wat krijg je nou allemaal bij zo'n pakket als je het koopt ?
regelaar ,ontvanger, zender ,servo's (3 als ik het goed heb) ,motor ,versnellingsbak,verlichting.
allemaal vragen dus (het mooiste zou zijn een groote doos met alles er in en bouwen maar :D :D :D
dit is mijn boot

pic0201wa0.jpg

Hoi,
nice stuff, die truck!!! :P

@pieter: dan moet ik je toch teleurstellen. De kit bevat: motor en versnellingsbak (ook een antenne), de rest zul je nog appart moeten kopen...

Philippe

Ohjah, vergeet je de raamrubbers ook niet?
En ik had de tanken toch zilver gespoten, oogt mooier... (vind ik persoonlijk)

Philippe

raamdinge moet ik nog doen en overr de tanks komt een traanplaat dus dat zie je dan niet meer

wie kan mij helpen mijn vrachtwagen trekt nogal heel erg snel op maar ik heb de snelheid regelaar op pagina 1 foto 2 is dat ding af te stellen gr king off the road

pieterurk zei:
[ik ben zelf ook modelbouwer in schepen en ik zat zo een beetje aan het rondneuzen maar ik kan mijn ogen niet geloven het ziet er echt machtig mooi uit ,mechien bouw ik ook eens een truck ( trouwens een stuk goedkoper )
Ik verwacht dat je dan van een "koude kermis" thuis komt.
Ik ben zelf fervent botenbouwer, en ik heb ook ooit een een uitstapje gemaakt naar trucks (vak idioot), maar ik vond de truck modelbouw maar lelijk duur :(

nieuwe fotos heeft ff geduurd maar de gordijnen en bed zitte er in nu nog een traanplaat achterop en een heleboel licht en dan een x de trailer ;)

om 1 of andere reden lukt het mij niet de fotos groter te krijgen hoop dat het toch zichtbaar is gr peter

Back