Mijn sorry is gemeend, en bedoeld om me te verontschuldigen voor het indringen in een topic en het van onderwerp veranderen. Zoals duidelijk geschreven is mijn vorige post.
Met 'on topic' bedoel ik wat de topicstarter is gestart. dwz de vraag over on road fg auto's. Die beantwoord zou moeten worden volgens jou zienswijze (regels).
Ik zou het leuker vinden als je wat ingaat op mijn tekst en waar we het over hebben. zoals het onvriendelijk behandelen van topicstarters. Zoals ik duidelijk en uitvoerig beschreven heb in mijn vorige 2 posts. Waar ik het niet over koetjes en kalfjes heb gehad. Ook de topicstarter niet. Waarmee zijn normale vraag weer omlaag gehaald word. De discussie ging er niet over of ik iets op probeer te dringen, maar over het feit dat er erg vervelend gedaan word tegen de topicstarter, die een normale vraag stelt.
Ik heb het niet tegen jou en 2 andere personen, ik heb het tegen alle mensen die op deze wijze, mensen die een vraag stellen wegzetten. En inderdaad daar val jij helaas ook onder.
Ik vind dat je wat afdwaalt, ik denk, omdat je geen net antwoord kunt vinden op mijn stellingen, en me daarom maar wat naar het hoofd slingert.
Ik vind het bv. niet leuk als je me 'lekker schijnheilig' noemt.
En dat niet alle mensen zo reageren zie je 2 posten lager.
@Mystikal, Ik kan je beweegreden wel begrijpen. Maar je kunt op een forum niet zien wie of wat er aan de andere pc zit. En al helemaal niet aan 3 regels tekst. Maar dan nog, waarom iemand zo wegzetten? Jij bent goed in schrijven, anderen zijn goed in praten. Maar jah dat gaat hier helaas niet. Dan heb ik zojuist even de tekst gekopieerd van de topicstarter en hieronder even neergezet, en wat denk je, niet een rode streep.
Als het iemand stoort dat er op een verkeerde manier vragen gesteld worden of spelfouten of wat dan ook gemaakt worden, heb je volgens mij 2 keuzen.
1. Je neemt de moeite om het op een positieve manier kenbaar te maken.
2. Je negeert het hele topic.
Wat mij tegen de borst stuit is, de reacties zoals die aan het begin van dit topic gegeven zijn.
En dat deze mensen dit dan niet inzien is jammer.
Met 'on topic' bedoel ik wat de topicstarter is gestart. dwz de vraag over on road fg auto's. Die beantwoord zou moeten worden volgens jou zienswijze (regels).
Jah dat is te laat, dat heb ik 2 posts eerder al willen doen, ermee stoppen, maar toen moest je toch nog even natrappen."Sorry, geen interesse!"
Ik zou het leuker vinden als je wat ingaat op mijn tekst en waar we het over hebben. zoals het onvriendelijk behandelen van topicstarters. Zoals ik duidelijk en uitvoerig beschreven heb in mijn vorige 2 posts. Waar ik het niet over koetjes en kalfjes heb gehad. Ook de topicstarter niet. Waarmee zijn normale vraag weer omlaag gehaald word. De discussie ging er niet over of ik iets op probeer te dringen, maar over het feit dat er erg vervelend gedaan word tegen de topicstarter, die een normale vraag stelt.
Ik heb het niet tegen jou en 2 andere personen, ik heb het tegen alle mensen die op deze wijze, mensen die een vraag stellen wegzetten. En inderdaad daar val jij helaas ook onder.
Ik vind dat je wat afdwaalt, ik denk, omdat je geen net antwoord kunt vinden op mijn stellingen, en me daarom maar wat naar het hoofd slingert.
Ik vind het bv. niet leuk als je me 'lekker schijnheilig' noemt.
En dat niet alle mensen zo reageren zie je 2 posten lager.
@Mystikal, Ik kan je beweegreden wel begrijpen. Maar je kunt op een forum niet zien wie of wat er aan de andere pc zit. En al helemaal niet aan 3 regels tekst. Maar dan nog, waarom iemand zo wegzetten? Jij bent goed in schrijven, anderen zijn goed in praten. Maar jah dat gaat hier helaas niet. Dan heb ik zojuist even de tekst gekopieerd van de topicstarter en hieronder even neergezet, en wat denk je, niet een rode streep.
Voor mij is dit erg duidelijke tekst, inderdaad een verkeerde ei en geen leestekens. Maar ik begrijp precies wat hij bedoeld. Ik lees ook dat hij uit België komt en ze daar een ander woord hebben voor brandstof.ik had graag nog een fg on-road gekocht waarscheinlijk 2de hands
waar moet ik opletten
en wat is de mengverhouding van de nafte
Als het iemand stoort dat er op een verkeerde manier vragen gesteld worden of spelfouten of wat dan ook gemaakt worden, heb je volgens mij 2 keuzen.
1. Je neemt de moeite om het op een positieve manier kenbaar te maken.
2. Je negeert het hele topic.
Wat mij tegen de borst stuit is, de reacties zoals die aan het begin van dit topic gegeven zijn.
En dat deze mensen dit dan niet inzien is jammer.
Ah, ik zie al wat Roelof fout heeft gedaan!
Je moet nu de linkjes zelf openklikken en dan zelf gaan lezen.
Dat is natuurlijk veel te veel moeite.
Domme Roelof.
Dit zegt genoeg ook al staan hier wel leestekens in en geen spelfouten.Als jij durft te beweren dat je niets kunt vinden in dat topic, weet ik zeker dat je niet gezocht hebt.
En als je te beroerd bent om de linkjes open te klikken, zou je ook nog de laatste tip ter harte kunnen nemen, namelijk: zelf zoeken
Je vindt dan in no time genoeg info, bijvoorbeeld: aanschaf 1/5 onroad en: Brandstof FG Marder En aangezien je je zo vriendelijk opstelt, zoek je het verder zelf maar uit.
Laatst bewerkt door een moderator: