fg on-road aankoopvraag

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door kenneth.lema@hotmail.com, 28 mrt 2012.

  1. fast wil

    fast wil

    Lid geworden:
    4 dec 2009
    Berichten:
    288
    Mijn sorry is gemeend, en bedoeld om me te verontschuldigen voor het indringen in een topic en het van onderwerp veranderen. Zoals duidelijk geschreven is mijn vorige post.
    Met 'on topic' bedoel ik wat de topicstarter is gestart. dwz de vraag over on road fg auto's. Die beantwoord zou moeten worden volgens jou zienswijze (regels).
    Jah dat is te laat, dat heb ik 2 posts eerder al willen doen, ermee stoppen, maar toen moest je toch nog even natrappen.

    Ik zou het leuker vinden als je wat ingaat op mijn tekst en waar we het over hebben. zoals het onvriendelijk behandelen van topicstarters. Zoals ik duidelijk en uitvoerig beschreven heb in mijn vorige 2 posts. Waar ik het niet over koetjes en kalfjes heb gehad. Ook de topicstarter niet. Waarmee zijn normale vraag weer omlaag gehaald word. De discussie ging er niet over of ik iets op probeer te dringen, maar over het feit dat er erg vervelend gedaan word tegen de topicstarter, die een normale vraag stelt.
    Ik heb het niet tegen jou en 2 andere personen, ik heb het tegen alle mensen die op deze wijze, mensen die een vraag stellen wegzetten. En inderdaad daar val jij helaas ook onder.
    Ik vind dat je wat afdwaalt, ik denk, omdat je geen net antwoord kunt vinden op mijn stellingen, en me daarom maar wat naar het hoofd slingert.

    Ik vind het bv. niet leuk als je me 'lekker schijnheilig' noemt.


    En dat niet alle mensen zo reageren zie je 2 posten lager.



    @Mystikal, Ik kan je beweegreden wel begrijpen. Maar je kunt op een forum niet zien wie of wat er aan de andere pc zit. En al helemaal niet aan 3 regels tekst. Maar dan nog, waarom iemand zo wegzetten? Jij bent goed in schrijven, anderen zijn goed in praten. Maar jah dat gaat hier helaas niet. Dan heb ik zojuist even de tekst gekopieerd van de topicstarter en hieronder even neergezet, en wat denk je, niet een rode streep.
    Voor mij is dit erg duidelijke tekst, inderdaad een verkeerde ei en geen leestekens. Maar ik begrijp precies wat hij bedoeld. Ik lees ook dat hij uit België komt en ze daar een ander woord hebben voor brandstof.
    Als het iemand stoort dat er op een verkeerde manier vragen gesteld worden of spelfouten of wat dan ook gemaakt worden, heb je volgens mij 2 keuzen.
    1. Je neemt de moeite om het op een positieve manier kenbaar te maken.
    2. Je negeert het hele topic.
    Wat mij tegen de borst stuit is, de reacties zoals die aan het begin van dit topic gegeven zijn.
    En dat deze mensen dit dan niet inzien is jammer.
    Dit zegt genoeg ook al staan hier wel leestekens in en geen spelfouten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2015
  2. Mystikal

    Mystikal

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    409
    Locatie:
    Etten-Leur
    Ik denk dat je optie 3 vergeet.

    Alle leden die er opzitten proberen de nieuwe leden meteen een beetje op te voeden dat ook een forum aan regels, gebruiken en etiketten is gebonden. Als iedereen daar een steentje aan bijdraagt, zul je zien dat je het hele forum naar een hoger plan kan tillen.

    Ik mag zeggen dat ik zeer goed weet wat er op forums speelt. Ik zit regelmatige op verschillende en het is echt niet zo moeilijk om de nieuwe/jongere meteen wat proberen bij te brengen.

    Spel/stijl/grammatica fouten is dan slechts 1 voorbeeld.

    Ik zal je een kleine opsomming geven van een ander forum wat verwacht wordt van een openingspost. En dan heb ik het met name over de dik gedrukte stukken:

     
  3. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Ik zeg; meteen invoeren!
     
  4. fast wil

    fast wil

    Lid geworden:
    4 dec 2009
    Berichten:
    288
    Inderdaad meteen invoeren.

    Maarrrrr, stel nou dat er iemand doorheen glipt.
    Kunnen we het beste ook meteen een list maken met hoe we dan deze topicstarter op een nette wijze er op kunnen wijzen hoe we het graag zouden willen.
    En stel, stel je voor dat die topic starter dan nog niet weet hoe het moet, niet kan of niet wil. Dan nog is niet nodig om iemand te kleineren of op een andere negatieve manier te 'helpen'.
    Zoals hier gebeurd is.

    Dus de topic starter ging over de schreef.....
    Wat doen we dan aan de reacties van diegene die vinden dat ze dat even ongezouten moeten laten weten?
    Er komen geen oplossingen voor deze mensen, sterker ze zien zelf nog niet in dat ze fout zitten, denk ik. Of staan ze boven dit alles, omdat ze bv. vaker posten als een ander?

    Ik vind het reageren zoals gebeurd is veel erger als wat de topicstarter heeft 'misdaan'
     
  5. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Je hebt helemaal gelijk. Als reactie op een vraag domweg verwijzen naar een topic met veel te veel informatie is knap asociaal: hoezo boter op je hoofd?

    En nu houd ik er echt mee op. Herhaal als je dat wilt van mijn part nog 100 keer hoe het volgens jou allemaal wel of niet zou moeten, ik reageer er niet meer op.
    Hmm, sounds familiar... Tegen wie zou deze opmerking nu gericht zijn?
     
  6. Vinniie

    Vinniie

    Lid geworden:
    5 aug 2008
    Berichten:
    311
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ik hoop dat ik niet enige zijn. Want ik ben ook doof, ik rijd al jaren met RC, ik heb bijna alles gehad. Nitro, elektrische, benzine.
    Ik ben bijna 22, toen ik kleine was, kan ik ook niet goed Nederlandse taal, geen komma, punt en hoofdletters gebruiken op mijn computer. En nu? Wel?
    En de jongen van 14??? Zo had ik het ook.... (kijk maar: mijn-marder-verkopen-hpi-baja-ss-kopen-4 )

    Ik rijd al jaren met bigscale, ik kan ook niet carburatie afstellen, daar doet andere rijders voor mij, en gaat met die gassen met de bak!
    Probleem met de motor tijdens het rijden of val uitlaat los van de motor? Dan gaat andere rijders METEEN doorvertellen aan mij.

    Ik hoop dat ik jullie niet last vallen, dat gaat om beetje info...?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  7. fast wil

    fast wil

    Lid geworden:
    4 dec 2009
    Berichten:
    288
    hey Vinie, volgens mij heb ik ooit tegen je geracet in soesterberg in de modder, met een baja. Leuk weer eens van je te horen.



    En jah Micropuller, ik kom er achter dat je er alles aan doet om mensen te kleineren. En volgens mij wil je op deze manier je gelijk te halen.
    Deze opmerking die je plaatst was aan mij gericht, ging over een meningsverschil over nep, namaak en echt. Een mooie discussie. Maar daar heb je geen link van bij geplaatst, jammer.

    Zo is het ook jammer dat je nergens inhoudelijk op reageert, en alleen maar tegen schenen aan schopt. Volgens mij heb jij helemaal niet naar dat topic met die overvloed aan info, verwezen in de 2e post. Jij bent diegene die zo vriendelijk is het een en ander erbij te plaatsen. Waar ik al een paar keer naar verwezen heb.
    Ik denk dat de heer van betreffende link zichzelf wel kan verdedigen als hij dat al zou willen.
    Je kunt zeggen wat je wil op dit forum en een hele hoop air hebben, mensen kleineren en zonder enige reden grof tegen ze zijn. Maar als je iemand treft die daar wat van zegt, reageer je niet inhoudelijk meer.
    Nee nee, het waren jullie regels die gehandhaafd moesten worden niet omdraaien nu.
    Ik reageer op onvriendelijkheden, en hoe je mensen niet hoort te behandelen. Ik zal je opmerkingen nu niet nogmaals herhalen, maar ze raken kant nog wal, en zijn alles behalve vriendelijk.
    En dit heeft niks met leestekens te maken of hoofdletters............
     

Deel Deze Pagina