Zoals hier te zien is https://www.modelbouwforum.nl/threads/3dhs-slick89-dle61.287538/ wil of wou ik mijn 3dhs slick 89 verkopen. Bedoeling was pas daarna een nieuwe kist kopen, omdat ik moeilijk 2 grote kisten kan stockeren naast mijn kleinere vliegtuigen. 
Na veel wikken en wegen toch de Flex Innovations RV8-70cc gekocht. Ik kon helaas niet wachten en ga mijn garage opnieuw indelen om toch 2 grotere kisten te kunnen stockeren. Mijn slick89 mag dus weg maar moet niet meer!
Hopelijk een goede keuze met deze RV8. Hij schijnt super te vliegen. Ik ga hier een DA70 twin opzetten.
Daar er ik niet veel grotere brandstofkisten meer zie langskomen dacht ik hier toch even een draadje over op te starten.
Hier alvast enkele eerste foto's.
Vliegtuig en vleugels zitten netjes in stevig kartonnen boxen verpakt.

De vleugels zijn toch wel groter dan gedacht.

Romp nog netjes in de doos.

Motorkap er even uitgenomen. Mooie afwerking.
Voelt nog steviger dan de motorkap van mijn 3dhs slick 89.

De romp voelt zeer stevig en stijf aan ondanks de lichte bouw. Het hout die is gebruikt is echt van goede kwaliteit! Dit zie ik zo al. Wat bij sommige arf vliegtuigen niet altijd gezegd kan worden.
De canopy is zeer lang wat ervoor zorgt dat bijna de ganse romp bereikbaar is.

Even de bevestiging van het landingsgestel inspecteren.
De alu L-profiel is dikker dan normaal. Deze is zeker 3mm dik. Op het eerste zicht nergens een epoxy plaat of carbon als versteviging hierachter te zien. Dit moeten we dan nog zien hoe het landingsgestel zich zal gedragen bij een iets wat hardere landing.

Nu eerst nog wat verder sparen voor de rest van de spullen .
Mvg Wes.

Na veel wikken en wegen toch de Flex Innovations RV8-70cc gekocht. Ik kon helaas niet wachten en ga mijn garage opnieuw indelen om toch 2 grotere kisten te kunnen stockeren. Mijn slick89 mag dus weg maar moet niet meer!
Hopelijk een goede keuze met deze RV8. Hij schijnt super te vliegen. Ik ga hier een DA70 twin opzetten.
Daar er ik niet veel grotere brandstofkisten meer zie langskomen dacht ik hier toch even een draadje over op te starten.
Hier alvast enkele eerste foto's.
Vliegtuig en vleugels zitten netjes in stevig kartonnen boxen verpakt.

De vleugels zijn toch wel groter dan gedacht.

Romp nog netjes in de doos.

Motorkap er even uitgenomen. Mooie afwerking.
Voelt nog steviger dan de motorkap van mijn 3dhs slick 89.

De romp voelt zeer stevig en stijf aan ondanks de lichte bouw. Het hout die is gebruikt is echt van goede kwaliteit! Dit zie ik zo al. Wat bij sommige arf vliegtuigen niet altijd gezegd kan worden.
De canopy is zeer lang wat ervoor zorgt dat bijna de ganse romp bereikbaar is.

Even de bevestiging van het landingsgestel inspecteren.
De alu L-profiel is dikker dan normaal. Deze is zeker 3mm dik. Op het eerste zicht nergens een epoxy plaat of carbon als versteviging hierachter te zien. Dit moeten we dan nog zien hoe het landingsgestel zich zal gedragen bij een iets wat hardere landing.

Nu eerst nog wat verder sparen voor de rest van de spullen .
Mvg Wes.