Flexacopter ---The Making Of---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi ben benieuwd hoe een en ander buiten zich gedraagd onder het vliegen,
maar ziet er nu alvast veel belovend uit...

Thanks John!!

Het is eigenlijk niet te geloven hoe strak het beeld nog is als je ziet hoe de Flexacopter te keer gaat in de huiskamer.

Erg mooi projectje.
Gelukkig zijn er nog echte bouwers te vinden. Die functioneel, degelijk en mooi kunnen combineren.

Het scheelt dat je de spullen hebt en waarschijnlijk ook het geld.

Die Carbon dome zelf gemaakt of ergens weten te regelen?
Heb nu een glazen/plexi maar CF zou leuk zijn. Heb ook wel aan de optie plastic coating gedacht. Van die velletjes op het water en dan erin dompelen.

Echt CF is niet zo best voor mijn ontvanger momenteel. :D

Tijd dat we eens over een Flight-Case na gaan denken, de gedemonteerde Flexacopter met de AV-130 mount geeft een maatvoering van 60x40x22cm, dus er zal een Flight-Case moeten komen met een minimale inwendige maat van zo'n 65x45x27cm, al met al lekker compact maar jammer genoeg net te groot om als handbagage mee te kunnen nemen in een vliegtuig, dus de Flight-Case moet zeer zeker ook bestand zijn tegen het geweld van het luchthaven personeel :rolleyes:

Eerst maar eens naar een geschikte koffer cq Flight-Case op zoek en als dat er niet is wordt het maatwerk, tips zijn welkom.

Later zal er dan schuim op maat gerealiseerd moeten worden.

P1000119.jpg

P1000125.jpg

Nog wat sfeerfoto's, , geschoten met mijn nieuwe lensje :) (Olympus M.Zuiko D 45mm/1,8 )

P1000127.jpg

P1000127.jpg

P1000128.jpg

P1000129.jpg

P1000133.jpg

P1000134.jpg

P1000136.jpg

P1000137.jpg

P1000138.jpg

P1000141.jpg

P1000142.jpg

P1000143.jpg

P1000145.jpg

P1000146.jpg

P1000147.jpg

P1000148.jpg

P1000149.jpg

P1000150.jpg

heb wel een tip,vertel wat er in de koffer zit,met al die kabel's en lipo's komt het vreemd over op het rontchen scherm.ben een keer met een duik onder water scooter naar egypte geweest,heen geen probleem.maar op de terug weg werd ik overvallen door een 20 tal maloten met een uzi.die wilden weten wat er in mijn tas zat,omdat de douanier die achter het scherm zat zijn eigen kapot geschrokken was,en gelijk groot alarm geslagen had.achter af kan ik er wel om lachen.maar toen even niet.
mooie copter!!

Indrukwekkend !!!
Nu nog eens buiten proberen met wat wind ? Maar de vibratiedemping blijkt alleszinds prima te werken. Ik denk dat er niet veel frames zijn waarbij dit zo goed lukt.

Bedankt u4eake :)

En uiteraard gaat als het weer meewerkt ook (juist!!) buiten getest en afgesteld worden, het kan dus alleen maar nog beter worden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back