Flexacopter ---The Making Of---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu het Amperage lager is (35A) met de APC 14x4.7 SF prop's is de hik weg :)
Vliegtijd is ook toegenomen naar 13min met de GH2.

Laatst bewerkt:
Kan aan mij liggen maar het staat er toch echt duidelijk boven :rolleyes:

[/QUOTE]

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog lang niet :rolleyes:

Maar ben erg blij dat het dempings systeem erg goed werkt, de mount aansturing vanaf het MK board ben ik minder tevreden over en daar zal dan ook eerdaags een Piclock-3 voor aangeschaft worden.
We krijgen ook nog te veel errors op het compas en ook daar zal wat voor verzonnen moeten worden.

Gr,

Mario

Inderdaad een k te veel ;)

Het gaat dus om de Picloc-3 Pro

Picloc-3X PRO

6 servo Outputs ( Refresh rates from 50Hz to 400Hz TurboPWM) - Camera control channels can be output by Picloc over the spare servo outputs
3 types of R/C input control (5x individual r/c channels; 1x PPM_SUM; 1x Spektrum Satellite receiver - compatible with all Spektrum radios)
3x Mems Gyros, 3x Mems Accelerometer, ARM CPU 32 bit processing
JetiBox port for direct field programming/tuning - can even be done in real time wirelessly over a JetiDuplex telemtery link
AutoPanorama mode for full 360 automatic shooting
3x Magnetometer for no drift also in Pan axis
Internal Flash memory for logging of accurate camera angles and position - (eg CGI integration, or GeoMapping)
GPS Port - With this we can log GeoPosition, point the camera to a specific target which is either moving (transmitting its GPS position over telemetry) or stationary
Telemetry Port

Picloc-3X

John voor zover ik weet is er niks beters te krijgen, dus ik ga er vanuit dat het resultaat een stuk beter is als met de MK aansturing.

Volgens UPS komt hij morgen binnen :)

Bij mij is de aanstuuring van de MK prima tot redelijk,
maar uiteraard zal dit zeker beter en nog preciezer zijn,
ben erg benieuwd.

PS.
In januari zal ik wel komen voor de wirerope gedeelte,
we moeten alleeen even kijken hoe ik mijn mount dan kan monteren.
Maar daar komen we allicht wel uit, lijkt me.

Heb de Picloc Pro nu draaiend en zo te zien ziet het er goed uit :D

Werkelijk alles is in te stellen waardoor het in het begin misschien wat verwarrend over komt maar na er even mee gespeeld te hebben wijst alles zichzelf, heb wel nog eerst geprobeerd om de picloc op zijn kop en staand te monteren omdat ik hem dan wat netter kon plaatsen maar dat wil dus niet werken, dus voor zover ik kan zien kan hij alleen rechtop gemonteerd worden.

P1010270.jpg

P1010273.jpg

Ziet er veelbelovend uit. Je gaat er in ieder geval echt voor om het allemaal perfect te krijgen.
Ik wacht weer in spanning op 1 van je komende filmpjes.

Net het kompas van de MK op de goede manier gekalibreerd, alle errors zijn als sneeuw voor de zon verdwenen :D
Nu kunnen we ons eindelijk op het autonoom vliegen gaan concentreren ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back