Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je zou eens aan Abdel kunnen vragen hoe verast hij was toen ik de Flexacopter zonder props lied draaien en hem vroeg om eerst het frame beet te pakken en daar na de gedempte mount :schrik:
Je zou eens aan Abdel kunnen vragen hoe verast hij was toen ik de Flexacopter zonder props lied draaien en hem vroeg om eerst het frame beet te pakken en daar na de gedempte mount :schrik:
Abdel,
Zou mooi zijn als je ook een bouwverslag zou maken, denk dat dat wel gewaardeerd wordt hier
En we wensen jou en Tjeerd alvast veel plezier met de Flexacopter.
Groetjes,
Pieter Jan / Mario
Niet alleen rond Amsterdam Frank
Misschien wat afspreken voor morgen in jouw regio samen met Abdel en Tjeerd, hebben jullie iets van een keet om weer op temperatuur te komen en laad mogelijkheden?
Weersvoorspellingen zien er voor een keer erg goed uit
Mario
Abdel,
Zou mooi zijn als je ook een bouwverslag zou maken, denk dat dat wel gewaardeerd wordt hier
En we wensen jou en Tjeerd alvast veel plezier met de Flexacopter.
Groetjes,
Pieter Jan / Mario
Een keet nog niet we gebruiken nog een zeecontainer lekker knus. Er is wel 220V.
Geen idee waar Abdel en Tjeerd vliegen, wellicht hebben ze daar hot choco.
Zoetermeer is ook niet zo ver dus het maakt mij niet uit.
Ergens in de ochtend? Laten we maar even bellen.
Frank,
wij vliegen vaak op de Kaapstadweg in Sloterdijk.
Langs de weg naar Ijmuiden/Ruigoord.Geen enkele voorziening daar dus een hot choco kun je wel op je buik schrijven.
Stroomvoorziening hebben we in de vorm van 2 draagbare generatoren.
Abdel