wimpy zei:
wil ik wel even reageren op de cellen van 1200mah
dit is echt wel te weinig , de prodigy met een axi 2808/24 op 3 cellen van 2000mah lipos , dan heb je een vliegtuig waar je f3A en zowel 3D kan vliegen , zelfs hooveren , je zal denken das veel te zwaar , nee zeker niet
hij mag dit zeker hebben en dan is het zwaartepunt beter , en zeker de vliegtijd want met die 1200 vrees ik voor het zwaartepunt en alsook een zeer korte vliegtijd.
dit zijn ondervindingen door zelf deze uit te testen , en de beste setup voor de prodigy is een axi 2808/24 , 3 lipos 2000mah op een schroef van 11x7(dit moet ik wel even nachekken nog)
groetjes
wim
Ik denk eigenlijk ook een beetje dat die 1200 niet genoeg kunnen leveren, maar ik zou ze altijd nog in andere dingen kunnen plaatsen als ik het niet vertrouwd.
Denk er wel aan dat je erg weinig volgas vliegt, eigenlijk alleen vertikaal, en misschien bij erg speciale gevorderde figuuren, maar daar is het (zeker in het begin) niet nodig, blender, tipspin, vlak voor een snaprol. (dit moet ik allenmaal nog oevenen (kan het een beetje met een shocky) maar in het begin ga ik hier zeker geen volgas gebruiken)
Zwaartepunt geloof ik 100% in dat die goedkomt.
Ik heb 3 3s1p 2000mah kokam's en die moet helemaal tegen de voorste spar , met de ontvanger op de achterste en de regelaar onder de accu.
Dit natuurlijk met een 124 gram motor, maar die motor zit verder naar achter dan de strecker komt. alles zou een beetje naar voren moeten maar ik kan mij niet voorstellen dat het niet lukt
En over dat verhaal van de strecker, al die curve's en dergelijke, en de kwalitijd. Tja ik hoor me net iets te vaak dat het een erg goede motor is, dus ik begin het te geloven. (komt natuurlijk ook door wie het zegt

)
1 Ding ben ik zeker van en dat is dat het geen slechtere is.
En dan kun je nog zo vaak horen dat hij goed is en nog zoveel curve's bekijken, je ziet pas hoe goed hij is als je er zelf mee vliegt en darom koop ik hem, lekker zelf testen!
wimpy zei:
en de beste setup voor de prodigy is een axi 2808/24 , 3 lipos 2000mah op een schroef van 11x7(dit moet ik wel even nachekken nog)
Hoeveel motoren heb je er ondertussen op gehad?