Begin van de avond gelukkig even tijd gehad om de 500 mee naar buiten te nemen :-D
In het begin nog even kort met de gain instellingen gerommeld, maar toen ik de staart zo goed als strak had vond ik het tijd om eerst voorzichtig wat te vliegen.
Wat vliegt dat lekker zeg! Ik heb alleen nog maar even rustig aan op normal gevlogen, maar je hebt eigenlijk al vrij snel de neiging om wat meer gas te geven ;-) Toch mezelf maar even ingehouden en 6 min. rustig aan om wat te wennen aan het formaat.
Dat moet ik vaker doen. Slechts 1250mAh verbruikt in die 6 min. Dan kan je wel even door met een 3300 of 3600mAh lipo :-D Maar dat zal niet lang duren. Morgen hopelijk weer even vliegen en dan gewoon in idle up en wat fanatieker. (Voor zover je mijn vliegkunsten fanatiek kan noemen

).
@Ruudm: Ik ben er denk ik achter waarom ik geen moeite heb met het plaatsen van de 3600 en 3300mAh lipo's:
Ik heb als aangegeven de aansluiting van de ESC aan de bovenzijde zitten en plaats de lipo wat lager op de tray zodat ik in de overgebleven ruimte de connectoren kwijt kan. Bovenzijde lipo ligt dan zeg maar gelijk met de rand van de opening in de lipo tray.
vandaag eens gekeken hoe eea past als ik de aansluiting aan de onderzijde zou doen en dus de lipo helemaal bovenaan de tray leg en dan krijg ik met de 3600mAh lipo de canopy er met geen mogelijkheid op en met de 3300mAh met moeite.
Het is in mijn geval dus het wat lager leggen van de lipo waardoor het wel past.