Flycamone2

Ik zal eens kijken of ik vanavond een kleine stukje orgineel onbewerkt avi hier kan plaaten.

Feit is wel dat de kwaliteit beter is dan wat ik hier post, maar zoals aangegeven schrijf ik ze hier weg op wmv en maar met 384 kbps.
Puur om m`n eigen ruimte niet meteen vol te douwen en het ziet er toch nog aardig uit ;-)

Wat betreft die LiPo blijft dat een "probleem", de ene keer is het na 10 minuten filmen op en de ander keer zonder problemen meerder vluchten (zeg 30 tot 40 min) filmen.

Heb zojuist ook begrepen dat de nieuwere versie met de glimmende kop veel stabieler draait dan de "oude" versie met de doffe kop.

Ik meen ergens te hebben gelezen dat de belichting ook invloed heeft op het stroomverbruik. Ga ik even testen.

Het is mij overigens ook een aantal keren overkomen dat de camera na gebruik ineens in een andere mode staat. Iemand dat ook wel eens gehad of een verklaring voor?

Het is mij overigens ook een aantal keren overkomen dat de camera na gebruik ineens in een andere mode staat. Iemand dat ook wel eens gehad of een verklaring voor?
Mhhh, dat ben ik nog niet tegengekomen.

Hoi allemaal,

gisteren volle moed met een VOLLE NET-OPGELADEN FlyCamOne mee in de Knuffelbeervliegtuigen. Tot mijn spijt elke keer bij het laden de camera UIT... :-( In de hoop er toch nog filmpjes op te vinden, thuis aangesloten, maar helaas, geen filmpjes...

Toch maar weer eens de support dienst contacteren.

Groetjes,

Davy

Kijk je dan met dat programmaatje of er iets op staat? Ik heb een paar keer gehad dat het programma zij dat er niks op stond maar toen ik met Windows verkenner in de map ging snuffelen stond er weldegelijk van alles. En hoewel halverwege gestopt waren het gewoon goede filmpjes.

Hoi allemaal,

gisteren volle moed met een VOLLE NET-OPGELADEN FlyCamOne mee in de Knuffelbeervliegtuigen. Tot mijn spijt elke keer bij het laden de camera UIT... :-( In de hoop er toch nog filmpjes op te vinden, thuis aangesloten, maar helaas, geen filmpjes...

Toch maar weer eens de support dienst contacteren.

Groetjes,

Davy

Ah gij ook al ne flycam, hang em eens onder ne smurf als ge meevliegt tussen de zagi's..
Spectaculaire filmpjes verzekerd dan :P

Leg dan even het verband uit met de Flycamone2 alsjeblieft? Denk eerder dat hij in het café thuis hoort. Briljante actie trouwens, zowel van de bouwers als de security guard.

Vandaag nog een keer mijn cammeke van onder het stof gehaald en ( helaas een beetje verkeerd ) op mijn Pitts gemonteerd ...
Deze pencam dateert van way back voor de flycam tijd, maar volgens mij kan hij nog steeds zijn mannetje staan qua beeldkwaliteit ( sterker nog, ik vind 'm scherper dan de FC )

LLF.avi - Windows Live SkyDrive

Afgelopen weekend , mijn "nieuwe" tweedehands helling zwever gesleept achter een Simprop Sunny met een 7,5cc OS met de FCO2 op de sleper
[URL="
- model glider tow 24 may 2008[/URL]

Terinfo de FCO2 gemonteerd met klitteband op de neus (tussen de motor en de vleugel) de lens vast gezet met een plakbandtje die ook over de microfoon gaatje zat

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi, van het weekend ook zo'n fco2 in m'n handen gedrukt gekregen, kan niet wachten om hem onder m'n F16 te hangen.....:D

@ Berto, die update wil maar niet lukken, zal wel iets fout doen bij de initialisatie want mijn pc wil hem nog steeds niet herkennen als camera, laat staam dat die update te pas komt....:roll:....en ik wil die 180 graden optie toch ook wel hebben. Nog effe verder stoeien.

Wél iets heel aparts gezien mbt het geluid a synchroon verhaal! Heb de cam vanmorgen mee naar werk genomen en vanuit mijn "pitoreske kantoor" gefilmd, zie ook: Manchester landing in slecht weer - Putfile.com
Geluid is niet zo goed, té veel omgeving geluid denk ik......maar als je goed luisterd kun je tijdens de landing de autocall "100 / 50 / 30 / 20 / 10" horen. Deze waren bij initieele download van de cam (in PC mode, dan kan ik hem zo uitlezen als data opslag) helemaal verschoven, "100" hoorde ik mijlen voor de baan. Echter ná bewerking met windows moviemaker klopt het weer wél precies....:schrik:.....héél weird?

Iemand iets vergelijkbaars gehad?

Groet,
Gerald

Geloof niet zo ergens in een winkel te koop wat ik weet (heb ze zelf nog niet gezien in een shop hier althans).

Anders maar on-line bestellen :-)

Back