Flycamone2

Daar is ie weer :D

Leuk filmpje weer Eric, lekker turbulentie zo ook op final :-)

Laatst bewerkt:
Peit bedoelt iets anders maar nee ben ik nog niet achteraan geweest.

ps. het is Berto ;-)

Nee zekers niet :nooo:
De S. Decathlon film is weggeschreven met 384kbps in WMV
De Skymaster met 700kbps in WMV.

Als ik ze in origineel weggschrijf zit ik in no time aan m`n serverruimte van 2000mb (zit nu al bijna vol heb nog 150 over, moet nodig gaan ruimen......)

Laatst bewerkt:
Komt er weer één.
Na de tamelijk rampzalige watervliegmeeting in Ingen was mijn ontvanger kaduuk. Als klap op de vuurpijl vloog hij weer eens in de fik toen ik hem 3 dagen later voorzien had van een nieuwe ontvanger (er zat dus toch wat water in de regelaar :D ).

Door het vroegtijdig heengaan van mijn Auster had ik ineens weer een regelaar en motor over dus die heb ik vanochtend in de Cardinal gebouwd.
En hoewel hij zo langzamerhand wat onooglijk begint te worden en vreselijk stink vliegt hij nog steeds heel leuk. Het filmpje is ook niet onaardig, ik vind dit een leuke camerahoek.

Ik maak van de audio tegenwoordig eerst een mp3 met een freeware progje (AoA Audio Extractor). Die kun je dan in Moviemaker onder je filmpje plakken en synchroniseren. Dat is een hele klus omdat de FCO2 soms per minuut een seconde achter gaat lopen, en even later juist weer per minuut een seconde vóór. Een heel geknip en geplak dus.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed bezig :D

Wat betreft het geluid kun je dat bij de "betere" programma`s ook loskoppelen en zo apart knippen en plakken (dat heb ik bij de Super Decathlon watervliegfilm gedaan).

Heeft iemand al eens geprobeerd om de flycamone2 op te laden met ene gewone lipo lader en zo ja hoe? Ik heb het idee dat mijn accu niet volt is maar hij geeft wel 99% aan. Straks ging de camera na ca. 5 minuten vliegen uit. Thuis gekomen geeft de batterijindicator na 20 minuten laden alweer 99% aan dat kan volgens mij nooit. Bovendien zijn we met onze 'gewone' lipo's altijd zo voorzichtig met laden en deze gaat gewoon aan de USB....

Ja.....dat is precies waarom ik hem even open heb gemaakt en er een BEC-stekkertje aan heb gezet.
Na het laden via de USB ging er aan mijn Ultramat slecht 14 mAh bij dus hij is echt wel vol. Het is alleen een Lipootje van 220 mAh en de camera trekt ongeveer 500 mA schijnt. Die is dus héél snel leeg, ook als hij vol is.
Zie deze: [post470] en pagina 35 van dit draadje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als hij 500mA trekt zou hij toch nog altijd 220/500*60=26,4 minuten moeten kunnen draaien. Bij mij is hij echt in een paar minuten leeg hetgeen zou betekenen dat hij meer dan een ampere trekt. Dat kan ik niet geloven...

In de discussie op rcgroups hebben ze het trouwens ook over 25 minuten filmtijd. Ik ben toch even eigenwijs en ga verder neuzen :)

Dan kun je het best gewoon dit draadje even doorlezen. Vrijwel iedereen heeft er last van, tenzij je hem van de lader haalt en direct gaat filmen. En dan moet je de camera tussen het losmaken van de USB en het aanzetten warm vervoeren (bijvoorbeeld in je broekzak).

Maar zoals gezegd, ik heb hem eerst aan de USB geladen en daarna aan de Ultramat; hij zit dan echt vol dus daar ligt het niet aan.
En om ook even eigenwijs te doen; ik heb met die 1000 mAh Lipo's niet één storing meer gehad en meerdere films van 40 minuten gemaakt. Zo.:banana:
Succes met je speurtocht....:p

op harsewinkel stonden ze met dat ding, ik heb toch het idee dat de film die daar vertoond werd op een groot plasma scherm niet van zon ding kwam als ik die films zie.

kan iemand een origineel hosten in hoge kwaliteit ?

nee op harsewinkel verkoopen ze ze wel mooi doosje er met daar in de fco 2 .
een ook nog wat gekocht in harsewinkel

Back