De pijplijn zit vol met ideeën, maar of ze allemaal uitgevoerd gaan worden is afhankelijk van de verkoop cijfers.[/quote]
Net als vele andere kijk ik ook vaak naar rc Cams voor onder je vliegtuig.
Natuurlijk wil je dan een goede kwaliteit. (liefste hd)
Het is geweldig net als op de Flycam one 3 dat je een bril en een meebewegende camera hebt.
Deze systemen zijn echter vreselijk duur. (nitroplanes 1000 dollar) x 11 camera systeem van Home flyershop.
Natuurlijk moet het dan nog licht zijn en genoeg/snel geheugen kunnen bevatten.
Ik zou zeer zeker geintreseerd zijn in een
Fly cam one 3 HD. Hopelijk kunnen jullie het bedrag dan laag houden en in een voordeelbundel prijs. Want die 109 euro vind ik niet reeel , je mist dan nog de helft.
Ik hou jullie in de gaten.
Ik zou graag het een en ander testen, maar ik kom niet in aanmerking denk ik!! (we kunnen heb ook met meerdere vliegers op de club gebruiken)
Eisen waar de vliegeniers aan moet voldoen om in aanmerking te komen voor de test programma:
1. Je hebt minstens 5 jaar vliegervaring nope!!
2. Je vliegt met een stabiel en betrouwbare kist Yep
3. Je vliegt in clubverband of groep vaste vrienden (ivm. veiligheid met First person view vliegen is het vereist dat je minstens met 2 man/vrouw vliegt één observator en één piloot) Yep
4. Je hebt verstand van videobewerking en hebt vaker met camera's gevlogen. Yep
5. Je bent actief op MBF en ben bereid om problemen die op de forum gemeld worden uit te zoeken en een oplossing voor te vinden. Yep
(bijbetaling aan mij kant kan natuurlijk hahah)
Suc 6 met ontwikkelen vooral op hd vlak