Kdenk dat ze hier allemaal midair hun Flycamone verloren zijn...
Hallo allemaal, leven julie nog?!
Hallo allemaal, leven julie nog?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Piet,
met een interface kabel kun je een koppeling maken tussen het voetje van de FCO 2 en je ontvanger.
Op deze manier krijg je externe voeding EN de mogelijkheid om je film of foto te starten en stoppen via de zender.
Ik krijg als het goed is volgende week zo`n interface kabel en ga hiermee testen of het nuttig is en of het goed werkt.
Zo ja dan zal zeer waarschijnlijk die interface kabel geleverd gaan worden.
Moet ik alleen even kijken hoe ik het voetje ga vastmaken op de kist, en hopenlijk tzt toestemming krijgen om hem direct opd e FCO 2 te monteren zodat ik zonder voetje aan de slag kan.
Maar eerst in de orginele set-up.
@ Vliegman,
het was gister top vliegweer en heb er dan ook even van genoten, jammer genoeg de FCO 2 niet bij me ander shad ik weer wat beelden gehad van Gooi en Eemland van boven ;-)
Naja komende woensdag staat er weer een sessie gepland
Wees dus niet bang, ik ben niet weg en ga ook niet weg, hopenlijk zeer snel weer testresultaten ;-)
I`ll keep you posted![]()
Ik heb de FCO2 inmiddels ook.
maar niet om mee te vliegen, maar om mee te varen.
ik heb em 2 weken geleden achter op mijn zeilboot gezet en eenkwartiertje gevaren.
erg leuk, alleen iets te weinig wind om mooie actie beelden te hebben.
ik denk er aan om de FCO2 aan de top van de mast te monteren, geeft bij het schuin liggen van het schip ook wel een leuk effect denk ik.
is en flycamone2 waterdicht?
Nop, dar heb je de concurent de Action Cam voor.......maar je moet hem niet op een duikboot bevestigen denk ik
vandag nog mooi film ge maakt
YouTube - mijn twinstar 2