R
RONNIE DECATLON
Guest
kom op nu met die filmpjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien toch maar een Action Cam aanschaffen dan weet je zeker dat je ook onderwater kan filmen en dat het blijft werken ActionCam-2000
Dat zal niet helpen, want de camera reageert gewoon op het lichtnivo van het plaatje. Dus, als je voornamelijk grond ziet schroeft-ie de lichtgevoeligheid op (een diafragma zal er wel niet in zitten) en als je voornamelijk lucht ziet gaat het de andere kant op.Zoals je ziet past de camera de belichting snel aan als er veel licht (lucht) in beeld komt. Dit is waarschijnlijk een stuk te verbeteren door de camera onder het toestel te hangen (wel lastig landen) en wat verder naar beneden te richten, ook schaduw van de vleugel is waarschijnlijk wel te gebruiken
In principe wel, maar met het veranderen van het percentage lucht/grond zal het ding toch steeds de belichting blijven aanpassen.Met het iets naar beneden richten, zie je veel meer grond en weinig lucht, zou dus beter moeten zijn?!
1. de pc herkend de flycam niet ook na verschillende malen proberen.
2. de sd kaart lockt niet in de flycamone
Had ik ook,
Dat met de PC is niet goed gekomen, en het kaartje moet je echt "diep" erin duwen.
Helaas vondt ik ook de kwaliteit dermate slecht ook met mooi zonnig weer, dat ik de camera heb geretouneerd. Ik had er wat meer van verwacht.